• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

GEZOCHT DAP900 V3 Of plus

armin

Detailing rookie
13 mei 2018
5
12
44
Spijkenisse
Beste forumleden,

Het staat al in de titel. Heeft er iemand een DAP900 V3 of Plus te koop?

Ik zie de reacties tegemoet.

gr. Armin

Laatst bewerkt:

Juultje16

Detailing trainee
13 dec 2018
40
40
Vorige week stond er een op marktplaats. Verkocht voor € 125,00. Dit is een gebruikte machine en je weet nooit of er gebreken aan zitten.
Als je een Evolution Pack neemt ben je € 249,00 kwijt en iets heel moois rijker. Tel bij die € 125,00 op aan waarde wat er in het pakket zit en wat
je nodig hebt om met polijsten te beginnen dan ben je inderdaad niet veel duurder uit en heb je nieuw spul !!

Juultje 16

• Leuk
Reactions: RoyR en Rowen93

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
10.630
178
30
Leersum (Utrecht)
Of iets duur is of niet, dat kan je niet voor een ander bepalen. ;)

Ook mijn advies zou zijn om een nieuwe machine (+ toebehoren) met garantie (+ service) bij Carclean aan te schaffen.
Maar als hier geen budget voor is, dan zal je scherp het forum/Facebook/etc. in de gaten moeten gaan houden en de risico's ook meerekenen.

Succes! :)

armin

Detailing rookie
13 mei 2018
5
12
44
Spijkenisse
Toebehoren zijn hier niet nodig. Ik heb al jaren een DAP500 en in de schuur staat al een aardige collectie aan detailing spullen. Een kit is voor mij dus totaal niet interesant. Een DAP900 zou het werk alleen iets makkelijker maken op de vrij harde Mercedes lak. Aangezien ik hobbymatig bezig ben en alleen onze 2 auto’s doe vind ik op dit moment €200 voor een machine net iets te veel. De tweede auto is een Citroen met een vrij zachte lak. Deze is goed te doen met de 500.

Juultje16

Detailing trainee
13 dec 2018
40
40
Ja Armin, daar heb je gelijk in. Ik moest nog beginnen dus voor mij lag het wat anders. Jammer dat je de Dap op marktplaats hebt gemist.

Juultje 16.

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
2.021
178
49
Ospel (Limburg)
Ik zou in dat geval gewoon alleen voor de plus gaan. Heb ik zelf ook als tweede machine aangeschaft na de 500. Alleen het tweedehands aanbod in die machines zal nog stukken minder zijn dan de V3.
Wellicht een actiedag afwachten... Al doet de plus dan ook vaak niet mee. :confused:

armin

Detailing rookie
13 mei 2018
5
12
44
Spijkenisse
Ik weet nog niet wat het gaat worden maar zoals door een aantal mensen geroepen wordt het wel een nieuwe.

Nou heb ik 3 mogelijkheden en de eerste is om te wachten op een actie/kortingscode bij CC en dan een losse EVO aan te schaffen. De tweede mogelijkheid is bij concullega’s van CC het zusje van de V3 voor circa €140 aan te schaffen of als laatste de duitse tegenhanger van de Evo Plus met een uitslag van 15mm te nemen voor circa €110. De laatste 2 zouden dan online aangekocht worden en mis dan wel de (goede) service van CC. Aan de andere kant heb ik bij een gebruikte totaal geen zekerheid.

Ik ga er nog over nadenken.

Hier mag een slotje op. Mocht iemand tips of opmerkingen hebben dan kan dat middels een PB.

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Reactions: RedCat