• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap900 (waar is dit voor?)

Arjan21

Detailing trainee
28 mei 2019
47
40
Ik heb laatst een dap900 gekocht en ben er echt super blij mee. Ik kan niet wachten tot ik tijd heb en het weer het een beetje toelaat.

Nu zat er in de doos nog een klein artikel. Ik weet alleen niet of ik hier iets mee moet doen of niet en waar het voor is.

(Foto van het ding)
AF1546DE-1E81-4681-A81E-D26FF74B3C3E.jpeg
 
Inderdaad een reserve koolborstel.
Die hoeven niet zo snel vervangen te worden. Ik heb zelf 2 daps. +- 4 jaar oud. Hobbymatig gebruikt. En de koolborstels zijn nog dik in orde.
 
  • Leuk
Reactions: Arjan21
Ah top! Dankje!

Nu ik het woord weet, kwam ik ook meteen op je beschrijving Roy. Top beschrijving, dan hoef ik vraag 2 niet meer te stellen
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Alleen gaan er 2 koolborstels in één apparaat, dus als de koolborstels vervangen moeten worden heb je nog een 2e nodig. Dus even checken of je inderdaad nog een 2e hebt, anders gewoon even een berichtje naar Carclean.