• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dashboard ///M550D

M550D

Detailing rookie
21 jun 2020
4
15
Hallo mensen, het is hoog tijd dat het dashboard van mijn m550D eens gereinigd wordt,

Wat voor spul kan ik daarvoor het beste gebruiken, het dashboard is niet glad materiaal maar .. naja kijk aub eens naar de foto..
Het is op sommige stukken wittig uitgeslagen door vuil/cheape dashboardspray denk ik...

Hoor het graag hoe ik dit het beste kan aanpakken... vriendelijk bedankt
winYFGM.jpg



QYNcF4M.jpg
 
Poorboys Natural Look is fijn spul. En Gyeon Preserve ook!
Van te voren wel even reinigen met een lichte verhouding APC of een ander interieur cleaner.
Je stuur zou ik ook gelijk reinigen zodat deze weer mooi mat word.
Daar gebruik ik vaak Gyeon Leather Cleaner voor.

20200504_163753.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het laatst met een flesje van Car Care gedaan (Wat ik kreeg bij een nieuwe auto ooit). Alles weer als nieuw en absoluut niet vettig
 
super bedankt voor de reacties.. ik zal de nanolex cleaner even bestellen en dan de Gyeon preserve... heb ooit al eens die PB naturallook gehad en als daar ook maar een drupje water/regen bij komt dan krijg je gekke vlekken..

vriendelijk bedankt voor de reacties
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
mensen was ik weer te zeuren, lees even de reviews door van de preserve, maar voor velen is die te glimmend... ik hou ook niet van glimmend.. maar van mat.. .zijn er andere betere alternatieven?
 
Natural Look / Preserve / etc... Bij dressings in het zaak om goed in te masseren, laten intrekken, eventueel nog een dun laagje en dan nawrijven.

Bij voorkeur met badstof om niet teveel product weg te wrijven. (MF snijdt in je product en neemt af)
 
oke bedankt allemaal.. spullen zijn besteld... ik meld me na de schoonmaak weer met een foto ( als ik het niet vern**k :D )
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik ben ook geen fan van preserve, te veel glans, ook na afnemen. Gebruik nu vaak Waxaddict geurspray en blijft mooi mat.