• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Davy stelt zich voor!

Daveke

Detailing rookie
17 sep 2017
11
15
38
Hi guys!

Ik ben Davy, 32 jaar oud, fanatiek in alles wat met Mini te maken heeft.
In het dagelijks leven werk ik als verpleegkundige op de ambulance, nu nog in opleiding nadat ik de uitdaging een beetje was verloren op de Intensive Care.
Daarnaast run ik langs mijn werk een klein bedrijfje waarbij ik MINI's in onderdelen verkoop om zo de hobby te financieren.
In mijn vrije tijd sleutel ik dus vooral veel aan Mini's en dan in het bijzonder de R53, de eerste generatie BMW MINI. Ik bezit er drie; een uni-zwarte JCW met 300 pk, een metallic grijze cabrio met 430 pk en een John Cooper Works GP in het grijs-blauw met rond de 500 pk. Allemaal overigens met het 1600 blokje. Als laatste is er nog een E91 320 voor de boodschappen, de hond die mee gaat of langere afstanden af te leggen.

Mooie auto's moeten ook goed bijgehouden worden, dus een behoorlijke tijd lang had ik al wat detail-producten thuis maar vanwege het wonen in een appartementen complex was uitgebreid wassen en poetsen er niet bij. Sinds de verhuizing dit jaar naar ons nieuwe huis is de poets-hobby weer meer gaan leven en heb ik er enkele detail-producten bij gekocht om de verzameling compleet te maken!

Enkele plaatjes van de auto's;
86CA7EFA-8B40-4861-A35D-FD60B533B676.jpg

903255F0-B2E0-4461-9ADA-8DFA4B22D74E.jpg

E100C2CA-ADA5-459D-A0C0-A10255655DF4.jpg

De collectie omvat inmiddels vrijwel alle Poorboys producten, en alle Monello producten (op de Ibrido na, die was niet leverbaar..)
3F65B431-5506-4657-B5E3-BC86CA8E3949.jpg

Groeten!

Davy
 
Welkom Davy, veel leesplezier hier.
Volgens mij ook al eens in forum newminiclub voorbij zien komen. :p
Indrukwekkende verzameling overigens!
 
Thanks voor het warme welkom guys!
Ik heb al met pa gekeken om de planken wellicht wat beter vast te zetten..

Inmiddels gisteren even met een geleende Karcher K2 de foam lance getest, was niet echt een succes - maar heeft denk ik te maken met het feit dat deze maar 110 bar is vs de K4 Full Control die ik morgen ontvang, en 130 bar heeft (waar ik ook de lans mee besteld heb). Ach ja, het viel te proberen. De 320 is er toch schoon mee geworden, en die heb ik vanavond nog even gekleid. Deze week de rest van de auto maar eens volledig onder handen gaan nemen :)
 
Met de Lancia, dat deed weinig. De foam ging alle kanten op, flesje was zo leeg, en het leek nergens op, hahaha. Het leek in de verste verte niet op hoe het op filmpjes er aan toe gaat.. :D