• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DB9 ook nieuw op het forum

DB9

Detailing rookie
23 aug 2010
448
0
Hallo,
ik ben ook nieuw op het forum en kom uit Lansingerland (lekker dichtbij CC). Aangezien ik echt een newbee ben in de wereld van detailing heb ik me aangemeld voor dit forum. Ben sinds 1 Juni in het bezit van een nieuwe Mazda 3 en wil deze goed gaan onderhouden. Was altijd een vaste klant bij de wasstraat en gebruikte hooguit de spullen van de schildpad. Zelfs het wassen van de auto middels het twee emmer systeem was nieuw voor mij, laat staan dat ik ooit van een washmitt heb gehoord .
Heb in de topic "Stappenplannen en combinatiekits" daarom direct wat vragen gezet en hoop dat jullie me opweg kunnen helpen.

BTW: Carclean is :)^
 
Hmm nieuwe mazda3, lansingerland, toevallig een witte in sportuitvoering? ;)
Welkom op het forum!
 
qatsanqat zei:
Ik dacht, ff de foto's van die DB9 gaan bekijken. Niet dus, maar toch van harte welkom hier! :)^
:D helaas, maar ik hoef je dus niet te vertellen wat mij natte droom auto is...

Hmm nieuwe mazda3, lansingerland, toevallig een witte in sportuitvoering?
Nee geen witte. Heb er wel serieus aan getwijfeld om em in het wit te bestellen, maar was/ben bang dat wit na een jaartje gaat vervelen. Plaatje van de auto heb ik toegevoegd in de topic die ik heb geopend.
 
Ik werd misleid door de forumnaam... hier gaat ie dan toch weer een beetje van hangen :( :p.... maar dat zegt meer over de kwaliteiten van de DB9 dan over de Mazda. Mooie auto, veel plezier hier!