• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DB9 stelt zich opnieuw voor

DB9

Detailing rookie
23 aug 2010
448
0
Tsja, wat moet ik zeggen...
Door (prive) omstandigheden en andere hobbies ben ik lang afwezig geweest van dit mooie forum. Nav een mail die ik van CC een tijdje kreeg, heb ik besloten om weer wat vaker actief te worden hier. Ondanks het feit dat ik niet meer actief was hier, ben ik qua detailing niet veranderd. Ik heb de auto altijd verzorgd zoals het hoort ;)
Er is inmiddels wel wat veranderd: de Mazda 3 heb ik afgelopen zaterdag ingeruild omdat ik weer terug moet naar een diesel. Ik ben uiteindelijk gevallen op een Volvo V40 D2 R-design in de kleur Rebel Blue uit Mei 2013 welke zeer luxe is uitgevoerd. De Volvo word pas over twee weken geleverd, omdat de voor- en achterbumper opnieuw gespoten worden.

It's nice to be back :ja
 
Thks heren.
Hierbij alvast een voorproefje..
BPGQpbBtlOXIULRB6oZhU712Mwz4L0tfuVuyBV7f_bI=w276-h207-p-no.jpg
 
Dank jullie wel voor het enthoisiaste onthaal.
Binnenkort maar eens langs CC headquarters om wat nieuwe spullen te halen voor oa leer en alcantara.
 
Welkom terug, en ik kijk al uit naar meer foto's. Deze wagen staat op mijn lijstje als opvolger voor de huidige.
 
Geduld is niet mijn ding, want moet nog zo'n twee weken wachten. Maar zodra ik de auto heb zal ik wat plaatjes posten.