• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De demotafel van Carclean.com

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
In onze nieuwe showroom hebben we een handige, zelfontworpen, demotafel staan.

De tafel heeft verwisselbare panelen die we hebben laten spuiten in verschillende kleuren en met verschillende specificaties.

We kunnen veel demonstreren op deze tafel, van het effect van fillers tot de gladheid van een LSP. Van het polijsten met de machine tot het wetsanden van een kras.

Een aantal mensen was erg nieuwsgierig hoe die tafel dan precies werkt, dus ik heb er een simpel filmpje van gemaakt (wel in 1080P ).

Zie hier, enjoy:

Ja

Dat is fijn... Nu ligt me 1080P tikdoos ter reparatie in Frankfurt, en en komt die nu met dit aan zetten :roll

Nou nu eerst maar eens kijken of het iets is, was nl. al benieuwd naar die tafel ook toen ik dat van de week al ergens las.

Maar leuk en interessant tafeltje! Mis alleen kleurcode 61/A :-d

Mooie tafel.
Zeer functioneel om mensen de verschillen en werking van producten te laten zien zonder te zeulen met een motorkap of deur.

Keep up the good work.