• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Detailing chief collectie

Dat is een hele aardige lijst! Ga je die 1 serie nog mooier poetsen? Ding stond nu al perfect erbij!

Alleen bijhouden :)

Alles letterlijk 'in kannen en kruiken' bij jou! Heel mooi. Hamstereeeeen...

De vraagjes van mijn kant:
-je hebt alles op bovenverdieping staan zo lijkt het? Is dat niet onhandig als je gaat detailen?
-Gallon Last Touch én een gallon Spray & Wipe. (En volgens mij nog een halve gallon S&W daar staan?) Waarom zoooveel detailspray?:eek:

Spray and Wipe gebruik ik elke week als "Drying aid" en voor het kleien van de auto, maar creëert niet de glans en wetlook die ik wil. Daarom doe ik de auto na met de Last Touch. Maar die Spray and Wipe gaat bij mij stiekem best snel. De Last Touch heb ik eens meegenomen om te kijken of die echt zo goed een glans creëert.

En deze verzameling is in slechts vijf maanden opgebouwd?

7 maanden. Ben vanaf februari bij Carclean terecht gekomen, en sinds april een account. Laten we het er verder niet over hebben hoe ik hiervoor mijn auto poetste haha.
Ik realiseer me verder wel dat het wel erg snel is opgebouwd en gewoon serieus veel geld is in gaan zitten. Maar elke keer kwam ik erachter als ik een onderdeel wilde aanpakken, "he, dat heb ik niet in huis". En zo is het eigenlijk heel snel gegroeid. Nu staat er natuurlijk een voorraad en zeker met die gallons kan je een lange tijd overbruggen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tommy86 en Rts83
Last Touch zal je dan denk ik niet teleurstellen, ik heb hem ook. (Net als Spray&Wipe). De silicoontjes laten hem blinken.

Ik vind hem lekkerder ruiken dan S&W.
Met al die voorraad, let op dat je het niet gaat drinken...
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
mooooooooie collectie! Wat zijn die leuke lichtgroene borstels??
 
Laatst bewerkt:
Stoer! Hoe was dat?

Vooral heel gemakkelijk, haha! Elke dag na het werk even door de wasstraat zodat die de weer stond te shinen.
De een serie is nog nooit door een wasstraat aangeraakt en zeker niet door zo'n borstel van de waxbox. Eigenlijk heeft die het maar goed in vergelijking bij mijn vorige auto's :p
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Ja, rubberen borstels werken zeker het beste tegen haren. Ben gek op m'n hond hoor... maar die haren.... grrr :p
 
Ik zou er nog een paar pads bij kopen:pjust kidding natuurlijk,erg mooie collectie!Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen:er is geen betere raad dan voorraad:D
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Erg mooie collectie ook.
Maar, wat een pads. Man man man. Dat is voor jaaaren genoeg. Ben je bang dat Carclean failliet gaat ofzo? :p
 
Ik wou reageren "pads heb je nooit genoeg"

Maar naar even terug geweest te zijn naar de begin post, denk ik toch dat je wel genoeg pads kan hebben. :)
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Ik zou er nog een paar pads bij kopen:pjust kidding natuurlijk,erg mooie collectie!Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen:er is geen betere raad dan voorraad:D

Haha, pads heb ik nu wel even genoeg. Vind het zelf zonde van de tijd om tijdens een klus mijn pads te moeten spoelen. dus 8 stuks per soort is dan wel fijn om te proberen zonder verzadigde pads te werken ;)

Erg mooie collectie ook.
Maar, wat een pads. Man man man. Dat is voor jaaaren genoeg. Ben je bang dat Carclean failliet gaat ofzo? :p

Haha, Carclean heeft het zo druk... neujjjj, daar ben ik niet bang voor :p

Lijkt wel een mini-carclean-shop.........wat een uitgebreide collectie!

Welke bevalt jou beter @Michael Lammers : Last touch of Red mist?

Red mist bevalt me wel wat beter. Ook omdat deze bescherming bied. Fijn dus voor de winter. Last touch in de zomer. Dan wax ik de auto ook meer en tussendoor lekker laten shinen met Last Touch.

Ik wou reageren "pads heb je nooit genoeg"

Maar naar even terug geweest te zijn naar de begin post, denk ik toch dat je wel genoeg pads kan hebben. :)

Eigenlijk heb ik nog wel wat pads te wensen nu ik zo aan het typen ben. Die van Rupes wil ik wel eens proberen ,haha!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zonet alles eens doorgebanjerd, en je hebt weliswaar heel je beginpost aangepast met je vrij kleine collectie. Maar je topictitel klopt ook nog niet helemaal! Je bent inmidddels ook al geen 'addict' meer,... Maar 'chief' : unamused:

Man man man, wat word ik snel oud :p
Gelijk maar even de topic titel aanpassen.
 
Laatst bewerkt: