• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Hybrid voor de eerste keer

Elise S1

Detailing rookie
10 jun 2008
44
0
Vandaag was het dan zover, weer en werk lieten een eerste keer toe.

Eerst de velgen schoongemaakt en daarna de auto goed nat gespoten.
Vervolgens in de supa snow foam gezet, de standaard fles van de Nilfisk Alto is idd toch wel beperkt dus de foam kit staat op het verlanglijstje, de auto afgespoten en daarna met de twee emmer methode de auto gewassen, mijn god wat een vuil kwam er nog vanaf. De auto met de PB Waffle Weave Drying Towel gedroogd.....waanzinnig hoe goed dat gaat.

Vervolgens PB Black hole, PB EXP en daarna de Natty's blue erop gezet. (en tussendoor natuurlijk met de microfiber uitgewreven)
De polish nog niet gebruikt, aangezien de lak nog nieuw is.

Velgen moeten nog in de wax en de ramen moeten ook nog.....de tijd was echter op.

P7310138.jpg


P7310137.jpg


P7310136.jpg


P7310135.jpg


P7310148.jpg


P7310134.jpg


En dan je vrouw die thuiskomt en zegt dat ze bijna geen verschil ziet }:)w maar vervolgens de buurman die het verschil wel degelijk opmerkt......vriend......biertje.

Binnenkort zal ik haar lime groene panda eens onder handen nemen, kijken of ze dan wel het verschil ziet.
 
ik weet uiteraard niet hoe vies de auto is geweest, maar op de foto's zie je toch duidelijk dat ie helemaal onder handen genomen is. Laat staan in het echie. Ziet er weer keurig netjes uit!
 
Elise S1 zei:
En dan je vrouw die thuiskomt en zegt dat ze bijna geen verschil ziet }:)w maar vervolgens de buurman die het verschil wel degelijk opmerkt......vriend......biertje.

Binnenkort zal ik haar lime groene panda eens onder handen nemen, kijken of ze dan wel het verschil ziet.
Zou ik er eerst even flink op kleien, maar dan de stinkende versie. ]d~^

Mooi geworden! Lekkere detailkleur is het
Leuk om te zien want ik heb dezelfde kleur Hybrid besteld. Nog maar 4 maandjes wachten :-"
Gave velgen trouwens, erg mooie Hybrid heb je met dat lichte leder
 
Vrouwen... :-"

Bij de Polish maak je een denkfoutje, die had er wel voor gemoeten. Deze zorgt er namelijk voor dat je lak zelf gereinigd wordt! De Professional Polish is niet schurend, maar haalt al het vuil uit de lak. Bovendien haalt het productresten weg en zorgt het er dus voor dat de volgende stappen (zoals de Black Hole) beter hechten en ook beter tot hun recht komen.

Nu niet meteen denken dat je het voor niets hebt gedaan en dat de rest er nu af spoelt bij de volgende regenbui hoor, maar de volgende keer wel de polish gebruiken. De polish is dus een Step 1 Pre-Wax Paint Cleaner!

Maar eerlijk is eerlijk, het resultaat is mooi! :ja
 
Thanx voor jullie replies.

ladybug zei:
Zou ik er eerst even flink op kleien, maar dan de stinkende versie. ]d~^
Hahahaha, die gaat voor de bijl :D


ladybug zei:
Mooi geworden! Lekkere detailkleur is het
Leuk om te zien want ik heb dezelfde kleur Hybrid besteld. Nog maar 4 maandjes wachten :-"
Goede keuze ladybug, mooie diepe kleur blauw is het.

Tim zei:
Bij de Polish maak je een denkfoutje, die had er wel voor gemoeten. Deze zorgt er namelijk voor dat je lak zelf gereinigd wordt! De Professional Polish is niet schurend, maar haalt al het vuil uit de lak. Bovendien haalt het productresten weg en zorgt het er dus voor dat de volgende stappen (zoals de Black Hole) beter hechten en ook beter tot hun recht komen.

Oke Tim, leermomentje aan mijn kant, ga ik volgende keer zeker doen, wordt ie nog mooier :cool: