• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De juiste setup zwarte Renault 2012

rpkoops

Detailing trainee
2 apr 2014
5
47
Hoi allemaal,

Ik was mijn auto met 2 emmers systeem goeie wasmitt en chemical guys citrus wash and gloss.
Nu wil graag wat advies van jullie om de auto te kunnen kleien, polijsten, en uiteindelijk in de wax te zetten.
Ik heb al veel zitten lezen maar veel topics zijn al wat ouder en veel producten zijn vernieuwd of vervangen voor iets anders. Kan iemand mij de juiste richting opsturen zodat ik een goede lijst kan opmaken en bestellen?

Alvast ontzettend bedankt.

Groeten Richard
 
Hey Richard,

De basis van de genoemde stappen zal weinig aan veranderen. ;)

Onderaan mijn berichten staat een stappenplan met bijbehorende producten. Zo kan je een idee krijgen van hoe-of-wat.

Je zal daar zien dat je, simpelweg, een basis aan producten en materialen nodig hebt:

Kleien: Klei + glijmiddel.
Polijsten: Handmatig of machinaal met pads + polijstmiddelen + doeken.
Waxen. Wax + pad + doeken.

Welke producten je wilt gebruiken, daar kan niemand je iets concreets over vertellen aangezien het veelal op persoonlijke voorkeur neer komt.
 
  • Leuk
Reactions: rpkoops