• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De nieuwste telg is ....een Belg

ts

Detailing rookie
1 feb 2013
36
0
Hoi iedereen ,

IK ben Tom uit Keerbergen. Dat ligt ergens in België.

Eind vorig jaar heb ik een nieuwe Skoda Superb combi gekocht in de makkelijkste kleur ooit => keiharde zwarte black magic lak :-)^
Echt een zalige wagen met mooie uitrusting maar heeft veel zorg nodig natuurlijk

Als tweede wagen heb ik ook nog een Oldsmobile cutlass uit 1971, deze wordt normaal deze zomer verkocht maar moet eerst nog uitvoerig gedetailed worden.
Deze gaat weg wegens tijdgebrek. Ik kuis tegenwoordig liever mijn wagens dan dat ik er mee rondrijd. Als zelfstandige moet ik ergens een keuze maken, ik heb ook nog vrouw en kind die ook graag wat aandacht krijgen.

Daarom heb ik me hier ook maar aangemeld en al aardig wat gelezen . Ik ben ook begonnen als onwetende met producten van MEGS die ik niet allemaal schitterend vind. Ondertussen gebruik ik veel van optimum (hier niet te krijgen weet ik:bad ) en heb net hier op carclean een grote bestelling gedaan met oa een dap,wat doeken borstels en pads en nog wat kleinere zaken.

Hoop hier nog lang te kunnen rondneuzen, ik heb eindelijk een echte hobby :-b ,

ts;319243 zei:
Hoi iedereen ,

Deze gaat weg wegens tijdgebrek. Ik kuis tegenwoordig liever mijn wagens dan dat ik er mee rondrijd. Als zelfstandige moet ik ergens een keuze maken, ik heb ook nog vrouw en kind die ook graag wat aandacht krijgen.

Komt niet goed. Voor je het weet steek je er meer tijd in dan verwacht :lol

Nee, dat heb je natuurlijk zelf in de hand...
Welkom bij de club zou ik zeggen! Nu moeten we toch echt eens een BE meeting organiseren.
De belgen blijven hun weg naar hier vinden.

@psychoboarderke :

Ik steek er nu al heel veel tijd in, wekelijks paar uur maar ik dwing mezelf om ook op zondag andere dingen te doen met mijn gezin.
Zondag is onze enige vrije dag dus heel belangrijk voor ons.

Ik heb gewoon geen tijd om met de olds meetings ,cruises e.d. te doen zoals ik vroeger deed. De oldtimer staat hier gewoon veel te vaak stil. uiteindelijk dient auto om mee te rijden (en te kuisen) maar ik haal hem 2x per jaar buiten voor een klein ritje, zonde want ik doe hem echt niet graag weg .

En inderdaad , de Belgen zouden zich eens kunnen verenigen...

@NHke : was dat in Garage de Dijle? Heb daar ook enkele toyotas gekocht. Altijd graag toyotas gereden maar recent zie ik niets in hun gamma dat me aanstaat.
Het zijn geen leuke autos meer (behalve hun nieuwe gt86) .

Nu 100% een Skoda-liefhebber

Nee, het was bij een particulier. :)

Het was een saxo, die blijkbaar al eens goed opeen was geweest.. Buitenkant was niks merkbaar..
Problemen kwamen pas later.. Volledige auto stond binnenkant onder water door de voorruit die niet goed teruggeplaatst was.
Ook bij de citroëndealer lieten ze mij een paar dingen zien die niet helemaal normaal waren.. :no