• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De optie 'view all post of user' ??

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik zit best op veel forums en voor zover ik weet heeft eigenlijk elk forum de optie om alle posts van een bepaalde gebruiker te bekijken. Deze optie ben ik echter hier op het forum nog niet tegengekomen. Hier kan ik alleen de laatste 10 posts van een bepaalde gebruiker zien.

Is het mogelijk om te realiseren dat ook hier alle posts gevonden kunnen worden??

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar hoeveel posts ik ondertussen op dit forum geplaatst heb. Is het mogelijk dat de postingaantallen in de toekomst weer weergegeven gaan worden? Niet dat dit belangrijk is maar lijkt me wel leuk om te weten. :-d

Zoekfunctie gebruiken :-" Dan de optie " Gepost door" gevolgt door de naam van de gebruiker. ;)

Postcount zetten we liever niet aan, er zijn nu eenmaal mensen die het als een sport zien om zoveel mogelijk berichten te plaatsen op een forum, zin of onzin (zinnige berichten zijn natuurlijk geen probleem!). En dat willen we tegengaan. Een postcount is ook helemaal niet interessant en zeg niets... :weetniet

stimpy68 zei:
Zoekfunctie gebruiken :-" Dan de optie " Gepost door" gevolgt door de naam van de gebruiker. ;)

Thx! ;) Die had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken. :|

stimpy68 zei:
Postcount zetten we liever niet aan, er zijn nu eenmaal mensen die het als een sport zien om zoveel mogelijk berichten te plaatsen op een forum, zin of onzin (zinnige berichten zijn natuurlijk geen probleem!). En dat willen we tegengaan. Een postcount is ook helemaal niet interessant en zeg niets... :weetniet

Dat heb ik Tim idd in het verleden eens zien zeggen. Tis inderdaad niet belangrijk maar zou het wel leuk vinden om eens te weten hoeveel berichtjes de vaste users op dit forum al hebben achtergelaten. 8-)

Jij hebt er nu 1.655 achtergelaten ;)

Verder hebben we het inderdaad verborgen. Natuurlijk hoeft het allemaal niet strak geregisseerd te worden. Maar het posten om het posten dat is compleet onzinnig en de kwaliteit van het forum gaat hierdoor snel achteruit. De kwaliteit van een lid zie je niet aan het aantal posts, maar aan de nuttige bijdragen van die persoon. Ik heb liever iemand die 2 keer iets zinnigs te vertellen heeft dan 200 keer onzinnige dingen plaatst. Je krijgt dan van die forumclowns en hoewel humor belangrijk is, moet het niet de overhand gaan krijgen.

Dat is een goede visie Tim. Het voelt ook veel 'gelijkwaardiger'; het is dan ook niet zo dat iemand met 5674 posts, een autoriteit is; het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit. Kun je trouwens naast 'lid' en 'moderator' ook nog een andere Rang krijgen?

qatsanqat zei:
Dat is een goede visie Tim. Het voelt ook veel 'gelijkwaardiger'; het is dan ook niet zo dat iemand met 5674 posts, een autoriteit is; het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit. Kun je trouwens naast 'lid' en 'moderator' ook nog een andere Rang krijgen?

Poetser mischien ?

Dat is ook op andere forums vaak gekoppeld aan het postcount :|~* Hierdoor krijg je nog meer een race om in postcounts te stijgen om een andere "rang" te krijgen. Mijn mening? Ook nietszeggend en het heeft geen toevoegde waarde :weetniet De rang "Moderator" ;) heeft natuurlijk wel nut :lol Wat zegt een rang "poetser" ?? :weetniet Niets toch?

We poetsen hier trouwens niet we detailen :-"

Maar dan nog.... voegt het iets toe? IMHO niet :no Dan heeft de een die rang en de ander niet, dan is weer iedereen niet gelijkwaardig (wat net al werd aangehaald, gelijkwaardiger is beter).

We zijn hier volwassen mensen onder elkaar die op dit forum komen voor informatie over detailen, niet om zoveel mogelijk aantal posts te krijgen. Neem het AD-forum. Deze werkt bijvoorbeeld met het systeem zoals boven genoemd. Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit een wedstrijdje gezien tussen users om de meeste posts te krijgen. :no Als je een aantal originele 'rankings' bedenkt, uiteraard gekoppeld aan de postcount zou dit een goede toevoeging aan dit forum zijn IMO. Misschien niet in die zin dat een systeem als dit mensen naar het forum zou aantrekken, maar over het algemeen is het toch het geheel van dit soort kleine dingen waardoor mensen graag terug komen op een forum.

Je krijgt dan alsnog een race om zo snel mogelijk de volgende ranking te krijgen. Ik heb er een paar gezien die dat toch erg interessant vonden.

Dus geen rankings hier voorlopig.

Ik vind rankings wel leuk, maar niet nodig. Als het ooit toch zou komen kan het misschien gekoppeld worden een de tijd dat je lid bent (Ieder jaar een nieuwe rang of zo), zo kan er geen race ontstaan.

ik ben niet echt een actief lid, maar de eerste dag dat ik hier kwam ging ik allemaal dingen vragen terwijl ik niks las, waardoor ik veel en achteraf onnozele dingen vroeg.

dus ik was ook iemand die 200 van die onzinnige dingen poste, nu lees ik vooral:lol

tamer zei:
ik ben niet echt een actief lid, maar de eerste dag dat ik hier kwam ging ik allemaal dingen vragen terwijl ik niks las, waardoor ik veel en achteraf onnozele dingen vroeg.

dus ik was ook iemand die 200 van die onzinnige dingen poste, nu lees ik vooral:lol
Tim bedoelt zeker niet de dingen die je vraagt over het detailen. De enige domme vraag is de niet gestelde vraag!

Helaas is het ook zo dat als een forum heel veel posts heeft dat de kwaliteit van de zoekfunctie achteruit gaat en dan komt het vaak voor dat mensen wel zoeken maar dat juist net dat relevante topic op pag 6 staat van de zoekterm en na pag 4 haakt die af want dan ben je het zat, zou ik ook zijn. Dingen die in Sticky's staan niet meegerekend natuurlijk en als je niet echt met forums bekend bent dan weet je ook niet echt wat sticky's zijn en die zie je dan gauw over het hoofd.

Ik vind de reactie:"gebruik de zoekfunctie!!!" juist niet nuttig, post er dan op z'n minst een link naar het juiste topic bij. Juist dat soort reactie's voegen niks toe en kraken iemand af en daar zijn we hier niet voor, we zijn er om elkaar te helpen.

Wat ik dus wil zeggen: Gewoon posten die vragen!! ;-)

Dibbuz zei:
Ik vind de reactie:"gebruik de zoekfunctie!!!" juist niet nuttig, post er dan op z'n minst een link naar het juiste topic bij. Juist dat soort reactie's voegen niks toe en kraken iemand af en daar zijn we hier niet voor, we zijn er om elkaar te helpen.

Van 't zelfde gedacht :cool .

Het idee van -Vanquish- is idd wel een goed idee, zit zelf normaal gesproken hier dagelijks te lezen en voornamelijk veel kennis opdoen, maar post zelden. Dat komt nog wel als ik eindelijk mijn bestellingen in praktijk kan gaan bregen :-"

ParaNoya zei:
Misschien wel rankings gebaseerd op je aankoop via de carclean shop? :lol

Whahahahahah rofl
Goed plan... maar toen die post counter weg was moest ik er wel ff aan wennen maar nu mis ik hem helemaal niet meer.... post sowieso niet veel ,^^ want ben meestal toch te laat en dan is het antwoord al gegeven... |-)zzz