• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De voorstelronde dan maar..

Igor

Detailing rookie
29 aug 2012
5
0
Hallo,

Ik ben Igor, 22 jaar en kom uit Zuid-Limburg.
Al een tijdje lees ik hier mee op het forum, maar aangezien ik zelf ook steeds uitgebreider wil gaan poetsen ontstaan er natuurlijk ook bij mij vragen.
Oftewel! Goede reden om toch maar eens lid te worden, en mezelf dan ook voor te stellen.

Auto's zijn voor mij een hobby, enja dan wil je natuurlijk dat je eigen er ook altijd netjes bijstaat.
Ik rijd een Bmw E46 compact uit 2002, welke ik naar mijn eigen smaak gemaakt hebt.

20a8ayw.webp

rwihzr.webp

Hopend veel info dus van het forum te kunnen halen, maar dat moet wel goed komen!

Welkom!

Ziet er goed uit.
Vind persoonlijk je auto wat te laag en te weinig rubber om de velgenrand maar goed, je zult je rijstijl er ook aan aanpassen ;)

Bedankt voor de welkom's

@ Thunderbird
Een verslaving kan je het zeker noemen ja..
Afgelopen 3 jaar flink wat poetsspullen in de kast komen te staan.. en maar uitbreiden en uitbreiden.. Is er een einde?

@ Denders
Mijn doel was juist zo laag mogelijk en zo weinig mogelijk rubber om de velg haha.
Zo zie je maar dat smaken volledig kunnen verschillen

@ Mark
Zwarte lak is een ramp als het op poetsen aankomt inderdaad.
Maargoed het zorgt ervoor dat we ons niet gaan vervelen en altijd wel iets te doen hebben :party

@Igor: klopt als een bus! Maar heb zoiets ook gehad hoor, maar die tijd is voorbij van TE laag (-6cm Seat nierschokker) en niet meer echt normaal kunnen rijden :-d

Je gaat zeker opkijken met een zwarte auto wat er nog te behalen is!

Welkom!

Bekend gezicht.. althans de auto... Mijn oude auto zal je ook vast wel kunnen herinneren..
Zwarte corsa b welke aardig verbouwd was.. stond een jaartje of 2/3 vaker bij het pleintje bij jullie in de straat.. :)

Grt Maikel

Klopt Maikel die auto herinner ik me wel.
Al eventjes niet meer gezien.. Verkocht?

Woon je zelf ook daar?

Igor zei:
Klopt Maikel die auto herinner ik me wel.
Al eventjes niet meer gezien.. Verkocht?

Woon je zelf ook daar?

De corsa is een jaar geleden naar swinkels gebracht..
Auto brak in een bocht aan de achterzijde uit, waardoor de auto zijdelings in aanraking kwam met een paal.
nog een half jaar met het hok rond gecrosst (ding was hardstikke scheef) en toen eindelijk de auto tegen gekomen die i kwilde hebben.
Grande punto uit 2007 full option. Toen de corsa gestript en in delen weg gedaan.

2 vrienden van me woonde daar maar zijn nu uit huis, dus zo vaak kom ik er niet meer.
Monique kwam ook vaker bij hen.

Grt.