• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

deawoo esperro van papa

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
ff eerst een stukje voorgeschiedenis

vandaag ben ik begonnen met de deawoo esperro van men vader. hij heeft deze auto nu 5 jaar geleden gekocht voor 250 euro. incl deuken en krassen

dee vorige eigenaar was iemand die de auto gebruikte als werkbank :eek: planken zagen hup gooien het wel ff op de auto.

als ik mij niet vergis gaat de auto nu as we speak bijna 30 jaar oud zijn.

bij deze dus een paar foto's bij aankomst
20200926_154638[1].jpg
20200926_154702[1].jpg
 
Succes met de klus. Die wagen is toch max 25jaar oud? Ik zie het model nooit meer op straat.
Ik heb daarstraks idd gecheckt en hij is nu net iets meer dan 23 jaar oud. Dus ik heb mij daadwerkelijk vergist maar hij heeft sowieso wel zen leeftijd. Het klopt idd wel dat je ze in het straatbeeld niet vaak meer ziet
 
Die kan er alleen maar heel veel op vooruit gaan. Heel benieuwd naar het vervolg.
Hij zal er idd wel op vooruit gaan. Nu in dit geval wordt er wel niet gestreefd naar perfectie maar wel naar verbetering. Het is en blijft een werktuig voor men vader om mee te gaan vissen en om te klussen her en der
 
gisteren en vandaag dus hebben we de hele auto bewerkt met rupes blauw en de groene pad. wegens de toestand van de wagen en tijdsgebrek besloten om het hier bij te laten. is het een verbetering? amai nog ni. is het perfect? verre van voor mij. de reden dat ik dit heb gedaan is puur omdat ik vanwege mijn adhd vroeger op zen minst nogal een problematisch kind was. Nu op de leeftijd van 33 jaar heb ik zelfs nog steeds moeite met emotie's te uiten en is dit mijn manier om tegen hem te zeggen.

Pa bedankt om er na 33 jaar nog steeds voor ons te staan ook al hadden we onze problemen

20200927_102653[1].jpg
20200927_103332[1].jpg


en zo kwam hij uiteindelijk naar buiten gerold
20200927_134449[1].jpg
 
Tof van je, petje af
Dank je wel
dank je wel
Mooi opgeknapt!
dank je wel. nog niet zoals het moet maar daarvoor moet ie eerst naar de carrossier
Resultaat!
Komt er nog een vervolg?
er komt tot mijn spijt geen vervolg. mijn vader is superblij met het resultaat zoals hij nu is :eek: we mogen natuurlijk ook niet vergeten dat de auto voornamelijk dient om wekelijks naar de nederlandse zee te rijden om daar pieren uit te steken en te gaan vissen. vanaf dat ie een nieuwe koopt komt hij wel terug naar mij om de volgende op te knappen
 
Ik vind dat je een prachtig project hebt opgeleverd en de gedachte waarmee jij het hebt gedaan vind ik ontroerend.
Mooi en fijn dat je het gegaan hebt, maar spreek het gerust ook uit tegen je vader.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Reactions: Nick1407 en Quincy
Leuk resultaat!
(en een leuk vervolg; geef je vader goede autoshampoo kado met kaartje waarop je je boodschap beschrijft.)
Vaders houden van hun kinderen, hoe ze ook zijn..
 
  • Geweldig
Reactions: Quincy
Ik deed ook vaak de auto van mijn vader toen hij dat niet meer zelf deed, en ook zonder veel woorden. Maar hij waardeerde het wel altijd als de auto er weer glimmend bij stond. Maar nu achteraf had ik er wel eens wat bij mogen zeggen dat ik met liefde deed. Maar ja dat kan nu niet meer. Dus zeg het voordat het niet meer kan.
 
Ik deed ook vaak de auto van mijn vader toen hij dat niet meer zelf deed, en ook zonder veel woorden. Maar hij waardeerde het wel altijd als de auto er weer glimmend bij stond. Maar nu achteraf had ik er wel eens wat bij mogen zeggen dat ik met liefde deed. Maar ja dat kan nu niet meer. Dus zeg het voordat het niet meer kan
Hmmm, dat doe ik eigenlijk ook nooit... zal het volgende keer eens zeggen...
 
  • Leuk
Reactions: nova_niek en schaef