• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Defecte Meguiar's Dual Action DA220! Garantie ??

suby555

Detailing addict
21 jul 2009
122
65
49
België
Vorige zomer deed mijn DA al even raar ,maar vandaag begon hij helemaal te crashen!!

Heb de auto dan volledig met de hand verder gedaan en dat is toch werken ze, als je dat niet meer gewoon was:s

Heb er 2 filmpjes van gemaakt ,misschien weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Hij kan zijn toeren niet aanhouden en is schokkerig in zijn toerental en uiteindelijk ging hij niet meer aan!!

Nog een leuk detail is dat het toestel van 04/01/2008 is, dus 2 jaar en 3 dagen oud!! Garantie???

Ik kan echt moeilijk zonder, zou deze hersteld kunnen worden? Of zou ik hem gewoon vervangen dooreen DAP?
Liefst zou ik de Festool Rotex RO150 FEQ kopen maar die zit momenteel niet binnen budget en het is wel dringend...

Filmpjes:

Tim,
Is dit eventueel nog garantie??? o:-)

Omdat misschien iemand een tip heeft wat het kan zijn,misschien is het iets simpels.
En dan hoef ik hem geen weken te missen!! ;-)

Misschien los contactje in het snoer?
Zo te zien lijkt het daar erg veel op.probeer eens aan je snoer te zitten als ie aan staat?
Kijken of je toerental verandert daardoor?

Anders miss nieuw snoer er aanmaken,kosten

Kabel dacht ik eerst ook aan!
Maar ben bijna zeker dat het die niet is.
Schudden met het toestel helpt het soms trug op gang, maar enkel de kabel bewegen doet niks...

Ik ken het normale geluid niet, maar dit lijkt erg op een doorgebrand anker.
Eerst maar eens openmaken en de koolborstels bekijken.
Als je dat niet aandurft, wegbrengen naar de leverancier of vragen of ze er bij CC iets mee kunnen.
Sommige producenten beperken de garantie als niet deskundigen proberen te repareren, dus wel weten wat je doet.

Als je een DAP wilt, moet je vooral nog even doorgaan met deze gebruiken zoals in het filmpje :-d

Hans

De eerste serie G220's had nog al last van probleempjes, deze worden onder garantie opgelost door Meguiar's. Ik weet niet waar je deze machine vandaan hebt, maar neem contact op met de dealer of anders gewoon met Meguiar's zelf. Meguiar's heeft zelf ook een prima klantenservice.

Zou wel even inde gaten houden m.b.t. het zelf bekijken / repareren, dit kan de eventuele garantie in de weg gaan staan !

Zojuist met Meguiar's contact gehad en eerlijk is eerlijk de service is en blijft uitstekend:

Goedemorgen Tim,

Wil je de klant vragen om de G220 naar ons op te sturen met zijn of haar naw gegevens.
Wij zullen de klant dan een nieuw exemplaar toesturen.

Dit lijkt me een goede oplossing voor het probleem en dan heb jij er verder geen omkijken naar.

Alvast bedankt.

Groeten,
Paul

Complimenten voor Meguiar's! :jippie

Hoi Tim,

Geweldig nieuws !!!
Bedankt :love

Wat zijn "naw" gegevens? is dat een hollands woord ofzo? :schaam

Ik vond mijn aankoopbewijs nergens maar ik zag dat je deze gewoon kan downloaden bij jullie :-)^

Is het de bedoeling dat ik deze naar jullie terugstuur of rechtstreeks naar Meguiar's?

Zullen we het verder via mail regelen?

Je mag het natuurlijk naar ons sturen, maar dat is langzamer, omdat wij hem dan naar Meguiar's sturen.

Het makkelijkst is het direct naar Meguiar's Nederland sturen met een kopie van je aankoopbewijs een klachtomschrijving en je adres natuurlijk. Mail ze even (zie je mailbox). Dan komt het goed!

Ok ,bij deze wil ik nog een lofbetuiging uiten aan het adres van Carclean en Meguiar's Nederland !!!

Ik heb een volledig nieuwe G220 mogen ontvangen,compleet met koffer en alle toebehoren.

Terwijl ik enkel het defecte toestel moest binnensturen.
Zelfs de verzendkosten krijg ik terugbetaald:cool
Nu heb ik een reserve koffer,backingplate,handvat en boutjes (waarvan ik er 1 al kwijt was;-) )

Dus TOPSERVICE van beide bedrijven :-)^

We hebben hier dan wel eens af en toe wat aan te merken op Meguiars, maar dit MOET inderdaad gezegd worden:
TOP service van Meg's!! :-)^

en ook van Carclean! :-)^

meuh