• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dennispolo stel zich voor

dennispolo

Detailing rookie
3 mrt 2009
37
0
Mijn naam is dennis en ik bezit samen met mijn vrouwtje een polo.
verrassend he met zo'n nickname.:grinning:
Ik ben sinds een jaar besmet geraakt met het poetsvirus.

Ik heb hier al vaak rond gekeken en ideeen opgedaan.

vond het wel tijd om me even netjes voor te stellen.
Onze polo was erg verwaarloosd toen we hem kochten.
Nu staat hij er glanzend bij al zeg ik het zelf.
even snel een fotootje bijgedaan.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

groetjes dennis
 
Hey Dennis, welkom op het forum!

Heb je de auto zelf al eens behandeld of gepolijst? Welke producten heb je al?
 
Welkom!

Polo ziet er strak uit! :cool:
Welke producten heb je in een jaar tijd al verzameld...?

Veel plezier op het forum!
 
dank jullie voor het warm welkom.

wat ik verzameld heb.
veel mequairs. nxt carwash, nxt tech wax, scratch x , paint cleaner , ultimate quick detailer, aristoclass clay. dasty ontvetter voor de velgen.:grinning:

Ben begonnen door een maatje van me. die is fanatiek met poetsen en zijn polo glom zo mooi.
Ik had zelf altijd goedkoop spul.
Daarna hadden we een big three bij pioneer(rieger pioneer en mequairs . Waar Rob was van mequairs. met een volledige uitleg over detailing(zo noemen jullie dat toch).

Ik heb nog wel wat wensen.
Wil graag meer te weten komen en leren hoe te werken met de poetsmachine. polishen.

en ik ben op zoek naar een redelijk betaalbare vaste wax.
Ik denk zelf aan dodo of smartwax.

groetjes dennis
 
Welkom op het forum Dennis!

Mooie polo, hij staat er al netjes bij.

Smartwax is de retailversie van Chemical Guys, je betaalt voor nagenoeg dezelfde producten zo'n 40% meer (teveel dus). Elk Smartwax product heeft een (bijna) identieke Chemical Guys broer, maar dan een heel stuk goedkoper! Op dit forum (maar ook op verschillende internationale fora) is dit al een paar keer aan bod gekomen.

Dodo Juice is trouwens qua kwaliteit niet te vergelijken met Smartwax hoor, ik weet dat de mannen van Smartwax doen beweren dat het bijna net zo goed is als Swissvax, maar neem dat met een korrel zout. Dodo Juice komt eerder in de buurt van Swissvax. ;) Het leuke van Dodo Juice is dat de producten niet alleen uitstekend zijn, maar dat de testtubes erg handig zijn om eens kennis te maken met de producten. Bovendien zijn de kleine flacons van 250ml de moeite waard om eens te testen.

Voor de poetsmachine: zoek eens op DAP500 op dit forum. En lees je ook eens in over het merk Poorboy's World. Ik denk dat je daar nog verrassend positief naar kan kijken. Natuurlijk is Meguiar's ook prima, maar je geeft zelf aan iets anders te willen proberen. Als gelijkend alternatief voor Meguiar's zou je ook kunnen kijken naar de producten van Mothers Wax, uitstekende producten en meestal net even dat tikkie extra.

Veel leesplezier! :ja
 
Ha, nog een Dennis, we zijn met veel :D Welkom!
Die Polo ziet er iig niet meer standaard uit, staat lekker te glimmen.

Mocht je wat meer advies willen of snuffelen aan de producten maak dan eens een afspraak met Tim en kom een keer langs bij ons. (ligt er natuurlijk aan waar je vandaan komt)
Het is vaak zeker de moeite waard om alles even "vast te houden" en er een gevoel bij krijgen.
 
Mocht je wat meer advies willen of snuffelen aan de producten maak dan eens een afspraak met Tim en kom een keer langs bij ons. (ligt er natuurlijk aan waar je vandaan komt)
Dat ga ik zeker doen.

ben namelijk erg nieuwsgierig naar bepaalde producten.



groetjes dennis
 
Hey Dennis ook hier ;)

Als je wat wilt proberen.... roep maar dan kom je maar ff mijn kant op. :! ( Dronten Biddinghuizen )
Spreek je wel weer een keer

:)^
 
Nou heb me auto helemaal gecleaned en gepoetst.
tjonge tjonge wat glimt dat pete's 53.
maar het is automania weekend.:grinning:
En heb ik even een kaart gemaakt voor achter het raam.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Is wel aardig gelukt dacht ik.