• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail bag in de auto

Wallace

Detailing chief
24 jan 2018
64
75
61
Hallo

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Stel me voor dat het in de zomer erg heet kan worden in de auto en in de winter vriest het dan weer.
Dit zal ongetwijfeld invloed hebben op de producten.
Of sjouwen jullie enkel met de bag als je voor een paat dagen op reis gaat ?
Of….?

[mod] topictitel verduidelijkt [/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een kleine detail bag (de kleinste van Monello) in de auto liggen met kleine flesjes glasreiniger, interieurreiniger en detail spray (en aantal mf doeken). Het zal best dat die producten door het vaak warm/koud worden wat minder effectief worden. Maar het is beter dan niets bij je hebben. En heeft er dan net een overvliegende olifant je auto volgescheten, dan heb ik in ieder geval wat spullen bij me om de schade te beperken.

Ohja van die vochtige babydoekjes zijn ook handig om in je auto te hebben heb ik gemerkt. En niet alleen om de kleine te verschonen.
 
  • Leuk
Reactions: Wallace
Ik heb recent de Monello il Mini detailing bag gekocht. Hierin zit niet meer in dan ik nodig heb: een mf doek een een flesjes PB Spray&Wipe.
Ik ga niet meer mee lopen slepen.
De auto staat voornamelijk in de garage waar het niet bloedheet en/of ijskoud is. En van die paar uurtjes in de zon, als 'ie al buiten staat, heeft niet zo'n invloed op het materiaal in de tas die ook weer in de auto staat.

Oh ja, er is nog genoeg ruimte over om m'n Android CarPlay in op te bergen :D

20240716_112204.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Wallace
Ik heb ook standaard een klein tasje achterin liggen. Monello Insetti insect remover, PBW S&W detailspray, ruitontdooier, en een paar verschillende doeken. En een busje Leather Cleaning Whipes van Dr.Leather. Best temperatuur-proof spul. Merk niet dat het in kracht of iets is afgenomen in die paar jaar.
 
ik heb een flesje spray and wipe in de kofferbak samen met een rol mf doeken,
als ik vogel schijt van mijn auto haal gaat het doekje bij de eerste gelegenheid de container in.