• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Day Dedemsvaart (peiling)

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.003
193
45
In navolging van het topic wat Paulus is gestart ben ik ook op zoek gegaan naar een locatie in het oosten van Nederland.

In Dedemsvaart (Hardenberg/Slagharen) heb ik een locatie gevonden.
Deze locatie is voorzien van een grasveld waar ruim 50 auto's op kunnen. Er is daarnaast ook nog een verhard parkeerterrein beschikbaar voor evt. bezoekers.
Er is zowel sanitair als elecktra als water beschikbaar.
Catering is ook te regelen, daarvoor kunnen we het gebouw ernaast gebruiken.

"probleem" is echter dat dit terrein € 150,- moet gaan kosten ongeacht het aantal bezoekers.
Daarom aan jullie de vraag wie het leuk vindt om te komen (detailen). Als we een auto of 30 hebben zitten we op €5,- per persoon.

Gr. Arjan
 
Ik ben wel geïnteresseerd, afhankelijk van de datum. Voor €5,= is dat prima te doen gezien de faciliteiten. :) Top initiatief! :)^
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat er een keer een workshop in het oosten van nederland komt.
Dit is overigens ook een leuk initiatief:cool:
 
top initiatief arjan :)^

maar ik weet niet als ik wel kom ivm de afstand :p





nee gekheid, je kunt op mij rekenen.

hier maar alvast de aftrap voor het de intekenlijst

1. Henri (Henriant)
2.
 
Nou, ik denk dat de afstand voor mij ook geen probleem wordt.

1. Henri (Henriant)
2. Neil (Noeltie)
3.
4.
5.
 
Afhankelijk van datum....:cool:
Mooi initiatief hoor:party:

1. Henri (Henriant)
2. Neil (Noeltie)
3. Dirk-jan (D-J)
4.
5.
 
Datum wordt op een zaterdag in mei of juni, veel opties zijn er niet meer of het wordt na augustus..
 
Ik heb als opties 21 mei en 11 juni gekregen.
Er is al aangegeven dat 21 mei slecht uitkomt dus houden we 11 juni nog over.
 
Jammer, jammer.
Beide dagen met voetbal onderweg.
Had graag aanwezig willen zijn. Zondags is voor mij altijd een betere dag.
Succes met organiseren.
 
Helaas, da's 1 dag voor mijn verjaardag en zaterdag, dus houdt ik dan mijn verjaardagsfeestje ...
 
Gezien het aantal reacties gaat dit het niet worden.
Voor diegene die zich hebben opgegeven heb ik nog wel een ander alternatief en dat is de achtertuin van mn schoonouders.
Daar kan ik met gemak een auto of 5-7 kwijt, dus wat mijn betreft wijken we dan gewoon uit naar de ander kant van Dedemsvaart ?
Qua datum zijn we dan ook wat flexibeler alhoewel het nog steeds op een zaterdag plaats zal moeten gaan vinden.

@ MK-US : Hierdoor krijg ik nu dus wel tijd om dat andere te gaan regelen :)
 
Dedemsvaart, mooi dichtbij. Ik wil leren werken met de DAP. Ik houd dit topic in de gaten.....Ik wil graag van ervaren "dappers' leren hoe ik het beste kan werken met zo'n machine...:)^
 
wat voor data zijn er nu allemaal arjan ?

@paulus

ik heb je naam nog niet op de lijst gezien ?

@fouke

schrijf je dan even in op de lijst.