• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Detail Guardz yellow 4-pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

mainstreet

Detailing guru
31 jul 2013
238
120
Zoetermeer
Ik vind het ondingen maar misschien dat iemand anders ze wel fantastisch vindt. Ze zijn kosteloos op te halen in Zoetermeer.
7D56C1AC-5B57-43C9-83C3-D0170246E67A.jpeg

350Z

Detailing guru
17 jan 2016
1.126
158
Ik heb er wel eens naar zitten kijken, werkt dus niet?

mainstreet

Detailing guru
31 jul 2013
238
120
Zoetermeer
@350Z :werkt wel maar een gedoe om ze goed onder je wielen te plaatsen.

350Z

Detailing guru
17 jan 2016
1.126
158
Ah ok, dan is het waarschijnlijk meer moeite dan dat het gemak oplevert. Zo moeilijk is het nou ook niet om je waterslang even om de auto heen te bewegen.

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
werkt wel maar een gedoe om ze goed onder je wielen te plaatsen.
Ik vind het plaatsen geen probleem: gewoon op de "buiten-hoek" van de band neer leggen. Groter probleem wordt het verwijderen van die dingen: door de kracht waarmee de slang de Guardz klem zet tussen de band en de ondergrond (ik wilde eerst bestrating typen, maar @mainstreet werkt binnen op een betonvloer neem ik aan) moet je toch flink wrikken om ze te verwijderen.
Mijn ervaring is dat de slang prima wordt begeleidt door de draaiende rolletjes, in plaats van dat de slang klem komt te zitten tussen band en ondergrond.

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.473
193
39
Werkt overigens ook uitstekend met stroomkabels van je polijstmachine. Hoe vaak die al niet achter een band bij mij is blijven hangen...

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.475
193
57
@mainstreet Ik heb er al eens naar gekeken, maar te veel twijfel of ik er echt iets aan heb. Ik wil ze wel eens proberen, ruilen voor een paar flesjes Duchesse de bourgogne?
th?id=OIP.tWCojhSypxiM7YKrnyeprgHaKn&pid=15.jpg

Timon

Detailing chief
17 jun 2008
262
85
Ik heb ze al en ben er juist heel blij mee. Cordoba ik zeg doen!

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.475
193
57
;) Als ie op slot zit, kunnen die Detail Guards er dan nog uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.