• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Meeting Europoort 25 januari

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Detail Meeting Europoort 25 januari 2009

Dankzij Leon1987 kunnen we een meeting houden in januari! :party:
We dachten dat er best wat mensen zijn die halverwege de winter hun auto best zou willen detailen maar grote
kans dat het weer en/of temperatuur niet toe laat in dit landje.

Een geweldige mogenlijkheid om lekker met een groepje je auto te detailen en gezellig te kletsen.
Het pand ligt aan de A15, net voorbij de afslag naar de N57.

We kunnen beschikken over de cleaning, deze bestaat uit 3 wasbanen voor vrachtwagens. Totaal kan je hier tussen de 12 en 15 auto's kwijt.
Tevens kan er een auto in het verwarmingshok staan.
Hogedrukspuiten en foamlanzen zijn aanwezig (deze laatste maakt wel gebruik van behoorlijk agressieve shampoo)

Elektriciteit is ook in ruime mate aanwezig, wel moeten er wat verlengsnoeren meegenomen worden.
De hal zelf is verwamd, goed verlicht en beschikt over een vloeistofdichte vloer met een grote goot in het midden.
Naast de hal kunnen we ook gebruik maken van de ingerichte kantine met koffie / soep / fris / broodjes automaat en van de sanitaire voorzieningen. :party:

De 1e 15 aanmeldingen kunnen binnenstaan. Uiteraard is iedereen welkom maar er bestaat een kans dat je niet binnen kan staan.
Voor de gezelligheid komen kan altijd natuurlijk :)^

Ik neem zelf mijn hele arsenaal mee zodat er genoeg te proberen valt.
 
Is er een datum bekend..? Heb namelijk examens in Januari.
Ik wil graag eens komen voor de gezelligheid dus mijn naam hoeft niet op de lijst.
 
1. Leon1987
2. Dibbuz
3. Peter Jansen
4. Stimpy68 (neemt zijn arsenaal ook mee natuurlijk )
5. Pascal

Ik zal ook mijn eigen spullen meenemen en misschien nog wel iets extra's ;)
 
prachtig initiatief, helaas voor mij iets te ver weg, tegen de tijd dat ik thuis ben kan ik weer van vooraf aan beginnen en red het niet in 1 dag :D
ben niet snel genoeg met detailen :grinning:
 
1. Leon1987
2. Dibbuz
3. Peter Jansen
4. Stimpy68 (neemt zijn arsenaal ook mee natuurlijk )
5. Pascal
6. SkyBuMp

Ik ben er bij, super dat zoiets geregeld kan worden!!! Top initiatief @ Leon1987. Ik zet de datum in mijn agenda.
 
hier zou ik ook nog wel eens naar toe kunnen komen, met de dag nog juist bekijken in men agenda.
// edit= even nagekeken, nog niks te doen dan, dus veel kans dat ik kom (zal ook wat van het weer en dergelijke afhangen)
 
1. Leon1987
2. Dibbuz
3. Peter Jansen
4. Stimpy68 (neemt zijn arsenaal ook mee natuurlijk )
5. Pascal
6. SkyBuMp
7. Christiaan Kloos (nog geen member)

Het adres van de firma:

Moezelweg 171 te Europoort - RT (in sommige navi-systemen ook wel Rozenburg)

Hoop er samen met jullie een geweldig gezellig dag van te maken! :party: