• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail opel Astra

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
57
Hallo beste lezers, Bij deze weer een detail van mij. Ditmaal een opel astra die al geruime tijd niet meer onder handen was genomen. Eerst de stappen en dan de plaatjes bij de praatjes ;) Wassen 2 emmer methode met een overdosis shampoo van Sonax. Kleien met PB klei en spray and wipe (1:2) Polijsten met oranje pad en monello mezzo. ( 2 hits op de toch vrij harde lak !!) Polijsten met witte pad en monello finale Poorboys white diamond met de zwarte pad (alles met de DAP 900) Waxen met de collinite 845. Interieur eerst schoongemaakt met PB APC 1:7, daarna met PB natural look weer fris gemaakt. Alle sponningen met need for speed van dodo juice gedaan. Motor ruimte met PB APC ontvet waarna meguiars engine dressing het zaakje weer als nieuw kreeg. Alle kunstof trims mooi zwart gemaakt met chemical guys vintage natural shine. De banden uiteindelijk voorzien van een PB bold n bright dressing.

conv_362.webp
conv_363.webp
conv_364.webp
conv_365.webp
conv_366.webp
conv_367.webp
conv_368.webp
conv_369.webp
conv_370.webp
conv_371.webp
conv_373.webp
conv_374.webp
conv_375.webp
conv_376.webp
conv_377.webp
conv_378.webp
conv_379.webp
conv_380.webp
conv_381.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Er kan in dit topic gewoon gereageerd worden, ik weet dat de foto's tonen als linkje. Ik ga morgen verder zoeken wat dit kan zijn.

Ik vermoed de Russische karakters, enig idee hoe die daar komen?

Ik heb een programma van mijn vrouw hiervoor gebruikt, zij is Russisch !!. Bij mijn vorige show off van de mazda mx5 heb ik hetzelfde programma gebruikt ;)

Ziet er netjes uit zeg! Volgende keer misschien de matjes even schoonmaken met een textiel reiniger, gewoon met de hand voor wat extra's ;)

Thanks voor de tip IbizaSigno, deze heb ik ook met de APC gedaan, was nog veel erger en de grijze matten lijken op de foto vuiler dan in werkelijkheid ;)