• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailer dordrecht

Joostw

Detailing addict
22 apr 2017
22
63
39
Dordt
hallo allemaal,

Ik ben me nu al een hele tijd aan het verdiepen in het polijsten, maar ik durf het niet alleen aan.
Dit omdat er verschillende lakbeschadigingen zijn ( kras op deur, schuurplekken op achterbumper, swirls ) op mijn bmw.
Nu heb ik ook al verschillende keren dat poetsbedrijven de auto's vaak niet volledig polijsten en dat er vaak fillers worden gebruikt. Hierdoor zouden krasjes en beschadigingen vaak snel terug. Iets wat ik echt niet wil.

Kan iemand mij helpen om een goede, ervaren en vooral betrouwbare detailer te vinden in de omgeving van dordrecht??
 
Als je een hobby-detailer van dit Forum zoekt, dan zal er misschien wel iemand in de buurt wonen, maar de oproep voor een bexr8jfsmatige detailer zal geen reacties opleveren. :)



Greeetz