• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailer omgeving Sliedrecht

Alex VB

Detailing rookie
27 jul 2008
20
0
Hallo poetsfanaten,

Ik zit met een vraag. Voor een clublid ben ik opzoek nar een detailer in de omgeving van Sliedrecht. Dit lid heeft door toedoen van iemand enkele krassen kado gekregen op zijn nieuwe KIA Venga en wilt kijken of deze te verwijderen zijn middels een goede detailing job of dat het toch een tochtje naar de spuiter wordt.

Aangezien ik zelf in Belgie woon en Sliedrecht niet echt om de hoek is, had ik graag de hulp van een mede detailer.

Wie o wie is bereidt om ons te helpen?

Stuur me je gegevens aub via een PB en ik leid deze verder.

Bij voorbaat dank,

Alex

6. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

:rules

:slotje

Volgens mij is hij opzoek naar een mede-detailer, dus NIET naar een poetsbedrijf ed.
En mocht deze mede-detailer hem niet kunnen helpen dan gaat hij naar een spuiter.

nicknameless zei:
6. Ons forum is niet bedoeld voor zoektocht(en) naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

:rules

:slotje

Lijkt me dat dus ook een mede detailer vragen not done is :no

Die regel slaat op het zoeken naar detailers met de bedoeling om geld te betalen voor een detailjob. En dan niet zelf aan de gang te gaan. Dat is hier zo te zien niet van toepassing ;)

Snap de vraag niet zo goed. Voor een clublid wordt er een detailer gezocht. Wat voor club en waarom op zoek voor een clublid.

Ik denk dat het om te Kia club gaat, waar Alex VB ook lid van lijkt te zijn, naast een lidmaatschap van CarClean.

Wellicht handig om wat foto's te plaatsen van de schade?

Surfingwizzkid zei:
Sliedrecht is volgens mij iets van een half uurtje rijden van het CC headquarters, misschien een tip?

Thanks,

Zal het doorgeven aan betreffende persoon.

En het betreft inderdaad iemand die lid is van DE KIA club (Ik weet! Bestaat er dan een club voor dat merk?) En inderdaad doe ik als hobby ook auto's detailen en meestal met behulp van enkele andere mensen in België en Riemst. Maar Sliedrecht is eventjes niet eventjes om de hoek voor mij ondanks dat afstanden mij meestal niets uitmaken.

Alex

ik heb gelezen (meerdere malen)
als je een natte vinger, over de kras gaat, en je blijft het zien, is het te diep..

ga je er overheen en de kras lijkt te verdwijnen of sterk te verminderen, is deze kras er hoogstwaarschijnlijk uit te polijsten

Sliedrecht is 10 minuten bij mij vandaan. Helaas zit ik erg krap in de tijd, anders had hij/zij langs kunnen komen. Dan lijkt me het makkelijker dat hij/zij een afspraak maakt met Carclean. 30 minuutjes rijden wegen niet op tegen opnieuw spuiten. ;)