• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing collectie in '52 Hazet wandkast

dutch79

Detailing chief
14 nov 2010
220
85
Onlangs (grootste gedeelte van) m'n collectie verplaatst naar deze gerestaureerde (vooral de buitenkant) Hazet gereedschapswandkast uit 1952.
Alvast even een snelle foto. Bij voldoende interesse post ik wel wat meer :)
Spullen van foamgun, DA polisher met pads ed staan/passen er overigens niet in (trouwens, de pads kunnen wel in de lades...)

8x8pko.jpg
 
De complete binnenkant heb ik alleen goed schoongemaakt, maar die zal ook nog wel 'n keer 'n nieuw verfje krijgen.
Heb nog 'n paar andere oude, opgeknapte hazet kasten/kisten, maar dat is 'n beetje offtopic.
 
Wouw, erg gaaf idee. Zeker monteur van beroep? Bij ons op het werk loopt er ook altijd een externe monteur met een oldskool gedore karretje. Prachtig dat jullie dit in stand houden.
 
Ja, origineel houden qua lak is leuk maar de lak was dermate slecht/vies dat polijsten ook geen zin meer had. Toen heb ik besloten om 'm met de juiste lak weer strak in de verf te zetten. Resultaat is zoveel beter geworden.
Ben geen monteur, gewoon een fanatieke klusser/sleutelaar/autogek met een bijzondere interesse voor (oud) Hazet spul.

De Before-pic:

IMG_6376_zps745737d0.jpg


en After:

IMG_6636_zps1a2178f6.jpg


Overtuigd? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi en duidelijk topic zeg, lekker veel plaatjes. Ze kunnen zo een nederlandse versie van restorations met je maken. Erg gaaf allemaal zeg! Straks steek je me nog aan. Ik denk ook dat je hier een ruimte voor hebt om te restaureren (garage?). Dit zal je wel enorm helpen. Lekker bezig in ieder geval.
 
Bedoel je 'American Restoration'? Heb die serie pas ontdekt. Ben 'm nu aan 't kijken. Mijn projectjes zijn wel wat eentonig (bijna allemaal Hazet) :roll
Heb inderdaad een (aangebouwde) garage. Daar heb ik 't voor 't zeggen thuis :D
 
Ja precies, die serie. Al vond ik de eerste afleveringen beter want daar showden ze nog hoe ze het allemaal opknapte. De laatste serie is meer over de oplevering. Maar goed, goed bezig. We dwalen een beetje af :p ontopic maar weer. Zal heerlijk zijn zoeen garage!
 
Zal nog wel 'n lijst van al m'n detailspul opstellen. Werkt wat beter dan 1 foto waar maar een gedeelte op te zien is :)
 
sdirkx zei:
Ja, origineel houden qua lak is leuk maar de lak was dermate slecht/vies dat polijsten ook geen zin meer had. Toen heb ik besloten om 'm met de juiste lak weer strak in de verf te zetten. Resultaat is zoveel beter geworden.
Ben geen monteur, gewoon een fanatieke klusser/sleutelaar/autogek met een bijzondere interesse voor (oud) Hazet spul.


De Before-pic:

IMG_6376_zps745737d0.jpg


en After:

IMG_6636_zps1a2178f6.jpg


Overtuigd? :)
Meer dan dat, respect !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit is mijn hazet kast wat is die waard
 

Bijlagen

  • 158852567_227101082436533_6035879587482743667_n3.jpg
    158852567_227101082436533_6035879587482743667_n3.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 75
  • 2.jpg
    2.jpg
    126,6 KB · Weergaven: 68
Forumregels;

16. In het subforum 'Te koop / Gezocht' mogen alleen gebruikte én bij ons aangeschafte producten aangeboden worden die niet door de verkoper als (commerciële) handelsvoorraad zijn (in)gekocht. Bovendien mag het subforum alleen gebruikt worden door (op het forum) actieve klanten van Carclean.com.

Voor dit soort zaken heb je Marktplaats en eBay
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en Cordoba