• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detailing studio in den Bosch voor gezamenlijk gebruik

PeterM

Detailing trainee
20 sep 2020
37
40
's-Hertogenbosch
Ik heb een vraag voor liefhebbers in den Bosch e.o. die samen met mij een garage zouden willen huren en inrichten voor gezamenlijk gebruik. Ik heb al gezocht naar een DHZ garage om af en toe te huren. Helaas is die er niet in mijn omgeving en al was dat wel zo, dan is het nog de vraag of die zich goed leent voor ons werk. Denk aan verlichting en een stofvrije en droge, schone ruimte.
Daarom bij deze de oproep aan forumleden in den Bosch e.o. om zich te melden als zij interesse hebben om een aandeel te nemen in een gezamenlijk te gebruiken garage.
Het idee is om samen te huren, samen in te richten met poetsbrug, verlichting, verwarming, compressor. De poetsmiddelen en handgereedschappen brengt ieder zelf mee wanneer hij of zij de ruimte gebruikt. Als initiatiefnemer behoud ik me wel het recht voor mensen te weigeren, die zich niet houden aan een nog op te stellen reglement.
Heb je interesse, een ander idee of wil je meer weten? Laat het me weten. Hier op het forum, of per e-mail naar ppeterdeman@gmail.com
 
Het mooiste zou zijn als je een unit binnen een bedrijfsverzamelgebouw kan huren. Echter zijn de huidige huurprijzen stevig aan de prijs.
Tevens wil je ook niet dat er vervolgens mensen zijn, die er "commercieel" iets in gaan doen. (lees, elke zaterdag een plek bezet houden).
Maar als je een clubje van 10 mensen hebt, zou je wellicht iets kunnen zoeken voor een huurprijs a 300 p.m. maar ook dan komt weer om de hoe kijken, hoeveel is men bereid om per maand bij te dragen aan de huurprijs.
En het is zonde dat het op werkdagen praktisch niet wordt gebruikt.
 
Het mooiste zou zijn als je een unit binnen een bedrijfsverzamelgebouw kan huren. Echter zijn de huidige huurprijzen stevig aan de prijs.
Tevens wil je ook niet dat er vervolgens mensen zijn, die er "commercieel" iets in gaan doen. (lees, elke zaterdag een plek bezet houden).
Maar als je een clubje van 10 mensen hebt, zou je wellicht iets kunnen zoeken voor een huurprijs a 300 p.m. maar ook dan komt weer om de hoe kijken, hoeveel is men bereid om per maand bij te dragen aan de huurprijs.
En het is zonde dat het op werkdagen praktisch niet wordt gebruikt.
Dank voor jouw reactie, Mark
Waarom speciaal een bedrijfsverzamelgebouw? Mijn ervaring is dat daar de (digitale) toegang tot één persoon is beperkt. Als je met 10 man 1 ruimte deelt is dat een nadeel. Maar wellicht weet jij andere voordelen te noemen?
Ik zou het zo organiseren dat ieder een beperkte periodieke vaste bijdrage betaalt plus een bedrag per uur, voor de tijd dat de auto binnen staat. Voor werkdagen en weekenddagen kan dan een verschillend bedrag worden gehanteerd,
Ik wil overigens op voorhand geen deelnemers uitsluiten die er hun inkomen mee willen verdienen. Als het maar past in het geheel. Die "commerciëlen" zou ik dan. alleen op werkdagen toelaten. Er zijn wel zeker jonge mensen die het ambiëren om hier hun brood mee te gaan verdienen. Totdat die te groot worden voor dit concept zijn ze zeker welkom.
Het vinden van een geschikte ruimte lijkt me niet zo'n probleem. Het samenstellen van een groep deelnemers die het onderling goed met elkaar kunnen vinden is wel een voorwaarde.