• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Detailing vereniging

dhe019

Detailing rookie
7 jul 2019
7
15
Ik vroeg me af of er ook car detailing verenigingen zijn. Misschien is het concept vereniging aan het uitsterven maar ik was benieuwd. Weet iemand hoe of wat?

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.623
193
57
Er zijn hier en daar wel groepjes detailers die af en toe bij elkaar komen, maar echte verenigingen zijn er bij mijn weten niet.

• Leuk
Reactions: Mark1986

dhe019

Detailing rookie
7 jul 2019
7
15
Bij mij weten niet. Hoe zou je het voor je zien?
Er zijn best een aantal zaken die ik niet heb en wel prettig zou vinden bij het detailen:
  • Ruimte met goed licht, beschut tegen de elementen (wind, zon, regen)
  • Osmotisch water
  • Gereedschap (extractor, DAP, ...)
En verder mogelijk:
  • Gezelschap / tips / werk van anderen bekijken
  • Workshops / cursussen / begeleiding
  • Evt. wat opslagruimte voor detailing spullen
Uiteindelijk wel te regelen maar wat omslachtig op het moment. Ik zit op het moment bij de autoclub WAC in Schiedam en daar heb je wel wasboxen en krijg je de tijd maar ze zijn grotendeels dicht in het weekend / later op de avond (als ik juist tijd heb).

• Leuk
Reactions: Timm

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.623
193
57
WAC is toch een sleutelclub (een kennis van mij zit daar volgens mij ook)? Tot voor kort verhuurde Mainstreet zijn ruimte in Zoetermeer ook aan andere detailers, maar sinds kort beperkt hij zich tot het geven van cursussen en het detailen voor anderen.

dhe019

Detailing rookie
7 jul 2019
7
15
WAC is toch een sleutelclub (een kennis van mij zit daar volgens mij ook)?
Ja klopt. Ik heb nu een leasemachine dus sleutelen hoeft/mag niet. Gezien het enorme bedrag van 30 euro per jaar aan lidmaatschapsgeld en omdat het 2 minuten rijden is leek het me toch geschikt. Achteraf bleek dat het onmogelijk was om een sleutel te krijgen voor de momenten dat er geen toezicht is. :confused: