• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing Volvo S60 AWD

AvdH

Detailing addict
24 apr 2009
306
65
59
1 week geleden heb ik de S60 weer eens onder handen genomen. Er waren swirls genoeg om weg te werken.
Kon me eindelijk lekker uitleven met de Monello Raffini lijn en Kompressor Pads op een geschikte lokatie, waarbij ik een keer niet langs de weg hoefde te staan en een plaats van een paar honderd vierkante meter tot mijn beschikking had. Inclusief overkapping voor het geval het slechter weer zou worden. :party:
Gebruikte materialen:
Dodo Juice Supernatural shampoo
Mothers Clay bar
Poor Boys World Spray and WIpe
Monello Raffini Mezzo op oranje Monello Kompressor pad
Monello Raffini Finale op witte Monello Kompressor pad
Monello Spruzzo
Poor Boys World White Diamond
Poor Boys World EX-P
Poor Boys World Natty's Paste Wax
En natuurlijk hand pads en MF doeken.



Had geen tijd meer voor een 2e laag Nattys, (was tenslotte op vakantie met de family) :-" die is er dus gisterenavond op gezet. Nu alleen de trims nog in de dressing zetten deze week en hij is af.
Helaas geen voor-foto's alleen na-foto's.
11 Mei, het ging regenen na de klus:
BeadingOverall.jpg

Beading met Natty's:
IMG_1837.jpg

17 Mei 2e Na de 2e laag Natty's:
IMG_1901.jpg

IMG_1902.jpg

IMG_1903.jpg

Geen Swirls meer :party:
IMG_1907.jpg


What a shine :heart_eyes:
IMG_1910.jpg
 
Kijkaan, een stuk Zweeds staal dat weer glimt...heeel goed!!!
 
Dank u, dank u! :grinning:

Heerlijk zo'n vakantie. Dat is echt genieten. ,^^
En op de HD reiniger en de foam gun na, kon ik al m'n spullen meenemen om te detailen. Dus ik was een gelukkige detailer. :party:

D-J zei:
Kijkaan, een stuk Zweeds staal dat weer glimt...heeel goed!!!

Dank je, de lak leek ook wel net zo hard als Zweeds staal. =-o Van de aanschaf van de Monello Raffini serie en de Kompressor pads, heb ik totaal geen spijt. Wat een top producten. :)^