• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailruimte / detailmeeting tegen kleine vergoeding.

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Zoals sommige van jullie weten woon ik bij mijn ouders van mijn vriendinnetje is. Ik was vandaag bezig met mijn megane toen mijn schoonmoeder ineens naast mij stond en een idee had. Om een schets te maken van de situatie. We hebben een kas en daarvoor een groot warenhuis. Dit warenhuis zal enkele tijd nu wat leeg staan waardoor we wat ruimte over hebben. Deze ruimte willen we, voor een kleine vergoeding eventueel beschikbaar stellen op zaterdag en eventueel op zondags.

De volgende voorzieningen zijn aanwezig:
Koffie, thee, chocomelk,
Radio,
Stroom,
Water,
Tuinslangen ed.

Zijn er eventueel mensen die interesse hebben om voor een dag hier te komen poetsen, detailen enzovoort?

Het warenhuis is een dichte, verlichte ruimte waar, zoals het nu is, drie auto's naast elkaar kunnen staan.

Indien gewenst kan ik eventueel nog foto's maken van de ruimte maar ik denk dat vele van jullie wel op de hoogte zijn hoe het eruit zien van foto's.
 
Ik zou dit wel willen maar van Hasselt België naar Nederland zie ik niet gebeuren met kennissen hun wagen.

We leuk idee :-D

Je zal meer reactie krijgen...

Grtjes
 
Idee is goed volgens mij. Zeker in de maanden dat het regent en/of sneeuwt.

Voor mij een beetje te ver, maar ik wens je veel positieve reacties toe.

Voor ik het vergeet. Slimme schoonmoeder...
 
Mooi idee Erik, zal zeker wel eens van pas komen. Had aan het begin van de week maar laten weten. Alhoewel ik met mij Ka deze week redelijk geluk heb gehad met het weer.
Maar zeker een goed idee.
 
@BP erikjeeh heeft te weinig AF spullen:D

Goed plan van schoonmoeders! Hoe groot is de kleine vergoeding?
 
erikjeeh zei:
Haha. Ik denk dat jullie collectie groter is als de mijne :-D

Doet er eens wat aan dan...:)_[]

Hugo en ik gaan morgen naar cc, we kunnen best wel wat meenemen voor je...:-"
 
Zeker handig vooral omdat ik geen garage tot mijn beschikking heb, maar nb = noord brabant? Helaas aan de andere kant van nederland voor mij :( .
 
Mooi initiatief. Voor mij is het net even te ver, maar denk dat er wel animo voor is.
 
Woody zei:
@BP erikjeeh heeft te weinig AF spullen:D

Goed plan van schoonmoeders! Hoe groot is de kleine vergoeding?

Tja dan is de enige mogelijkheid dat jij je spullen daar ook maar naar toe sleept Hugo.