• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailruimte omgeving Zwolle

Max-imum

Detailing trainee
29 aug 2016
46
40
33
Hallo medecleaners,

Ik heb binnenkort de kans om een Audi A7 (3.0L V6 Diesel) aan te pakken, gaaaf :eek: Bij mij voor de deur kan het nog net met mijn eigen auto, maar ben ik erg afhankelijk van het weer. Daarnaast sta ik op een krappe straat te wassen. Een tentje neerzetten kan niet, een parkeergarage opzoeken vind ik ook zo wat..

Er zijn hier vast andere mensen die dit probleem hebben, hoe doen jullie dit?

Kan ik gelijk de vraag stellen of hier mensen in of rond Zwolle zijn die een ruimte beschikbaar hebben en zouden willen stellen (eventueel tegen vergoeding of een dienstenruil?)
 
Je bent ook welkom in Leersum (Utrecht). Kunnen we samen onder de partytent, hahaa! ;)

Vervelend dat je geen mogelijkheden hebt. Ikzelf woon in een bovenwoning, maar kan nog wel ergens om mijn huis een parkeerplaats confisqeren. :)



Greeetz
 
Over de dienstenruil, alles met computers/installatie/wifi/netwerk, camerasysteem of NAS lukt ook wel.
 
Carwash in Kampen biedt ook overdekte poets ruimte aan.

Je kan verwarmd staan, met warm water je auto wassen in de indoor wasbox en ook spanning is aanwezig.

Wij hebben daar met het CarClean forum ook al een aantal maal meetings gehad
 
  • Leuk
Reactions: turbopoetser
Schuur van mijn opa, maar daar past een A7 niet in .

Zit zelf ook met dit probleem in Zwolle. Ik was in Genemuiden bij een Autopoetsbedrijf. Hebben 2 boxen buiten met kraan.
 
Heb nagevraagd bij Carwash Kampen, maar daar wilden ze toch niet aan meewerken helaas :pensive: Gisteren een dag buiten bezig geweest maar met de wind is het geen doen, al het zand blaast zo de auto weer op.
 
  • Leuk
Reactions: Blade