• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dibbuz vanaf 1 maart @ your service!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.538
198
44
Het is zover! Vanaf 1 maart sta ik voor jullie fulltime klaar bij Carclean.com :party:

Mijn huidige werk vandaag opgezegd om vanaf maart lekker aan de gang te gaan samen met Tim, Dana, Bert en Mirjam.
Dit is voor mij een unieke kans om van mijn hobby mijn werk te maken en die heb ik met beide handen gegrepen.

Ik ga advies geven, workshops en meetings geven en jullie bestellingen natuurlijk verzorgen.
Ik heb er echt enorm veel zin en en het uitzicht van het nieuwe pand is helemaal fantastisch natuurlijk.

Tim & Bert bedankt voor deze fanatastische kans :party:

Aan iedereen: tot in de shop!

Dennis
 
Gefeliciteerd Dennis! :)^ Veel succes! Voor m'n gevoel was je al zo goed als fulltime bij Carclean onder de pannen ....;)
 
Wow Dennis wat een super kans! :party:

Ik wens je heel veel succes met je nieuwe job! En we zullen elkaar dan nog wel vaker spreken ;)

Groeten
 
Bedankt allemaal :)^

Patrick zei:
Leuk Dennis wat zijn de arbeidsvoorwaarde dat je minimaal 1 keer per week in de R8 mag;)
In mijn contract staat dat ik de R8 minimaal 1x per week moet wassen, ook goed? :-b
 
Gefeliciteerd Dennis!!

Enne... zo'n R8 moet na het wassen ff droog gereden worden, niet? :D
:|~*


Succes!



meuh
 
Gefeliciteerd Dennis!

Jouw ervaring en motivatie is een mooie aanwinst voor het team van Carclean :cool:

Ik wens je tevens veel plezier met het speelgoed van Carclean :D
Enne, ik wil reviews zien van elk product dat Carclean verkoopt :-b

Wie weet kom ik nog wel eens langs om je een hand en een zoen te geven.
 
Mooi zo want aan workshops ontbreekt het nog een beetje. Wil graag mijn ervaring naar een hoger nivo tillen.