• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

TE KOOP Diverse producten, o.a. Rupes, Gyeon, Poorboy’s, Waxaddict Graphite, M&K, Dodo Juice, Metrovac

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.318
175
Opruiming;

-Poorboy’s World Typhoon 946ml. 50% vol, €7

-Rupes Geel 250ml. 60% vol, €7

-Rupes Groen 250ml. 60% vol, €7

-Gyeon Compound+ 120ml. 95% vol, €9

-Diverse pads voor de kleine backingplate, 9 stuks voor €45

-Dodo Juice Supernatural Leather Sealant 250ml. nieuw, €12

-BD Clean wax stripper 250ml. 80% vol, €4

-Rupes BigFoot Claw pad tool nieuw, €12,50

-Mitchell&King Heather €17,50

-Metropolitan Tool Caddy nieuw, €10

-Mitchell&King QD 250ml. nieuw, €20

-Waxaddict Graphite 200ml, nieuw. ?

Bieden mag, graag wel in verhouding tot de genoemde prijzen.

De producten zijn af te halen in Papendrecht, verzenden kan tegen meerprijs €4,50 via DPD of €6,95 via post.nl

Graag reageren via een p.b. Vast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Het is dat ik 'm al heb, maar ik zeg WAUW!
Misschien leuk om te vermelden welk nr. je hebt: 100 of 200?

• Leuk
Reactions: m@rio

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
4.806
208
36
Gouda
Er zijn er toch maar 100 gemaakt ;)

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Citaat van Mr. Waxaddict (Nicknameless) himself in een ander topic:

"Daarbij zijn er wel degelijk 200 potten gemaakt. Echter zijn er een paar gesneuveld en is er een hele berg is verloren gegaan bij de Engelse post
De man die de potten omwikkeld heeft met echt carbon, is met de noorderzon vertrokken.... "

• Leuk
Reactions: nicknameless

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
4.806
208
36
Gouda
Oke… Ik lees net dit :

Waxaddicts most advanced wax Graphite is a real collectors item. With only 100 produced world wide. This is the only wax in the world to be poured into a real Carbon Fibre pot.

This blend uses only the finest organic & natural waxes along with unique ingredients which make graphite a pleasure to work with. The cured wax creates an ultra smooth substrate which in effect wraps your vehicles paintwork in a protective barrier which not only provides depth and intense gloss but bonds to form a barrier against contaminants.

Water beads are superb, tall, glassy, round and they stay that way. Even dirty surfaces bead up and most contaminants simply rinse away. Once washed and rinsed beading is revived like the day you applied it for months to come.

Each pot is individually engraved 1-100 and come complete with a presentation box.

Maar dit is van een winkel website af, niet de waxaddict site.

• Leuk

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Zoiets lag mij ook bij, Arie. Ik vroeg me dan ook af: waarom schermt @Mario dat nummer af?
Dus even de zoekfunctie gebruikt en toen stuitte ik op die tekst van Patrick.
Ik dacht zelfs dat 10 potten verdwenen waren bij de engelse post, dus zouden er nog 90 in omloop zijn wereldwijd.....

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
2.782
193
Nieuw type verpakking en een ander deksel als de variant die ik had indertijd. Wel een leuke wax dat zeker

• Leuk

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Even verder gezocht (hier mijn eigen pot): het nr. van de pot is een combi: individueel nr. - (van de)100:

115276

En inderdaad een ander deksel @Ric325i:

115277

Het deksel dat Mario toont (zie de niet-carbon rand) heb ik op mijn pot Vitreo zitten.

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
6.794
193
42
Den Haag
Van de Graphite met carbon deksel én pot zijn er slechts 100 gemaakt waarvan er enkele zijn gesneuveld destijds.

Volgens mij zit het probleem in de schroefdraad van de deksel en pot, dit schijnt nogal nauw te luisteren qua productie, vandaar dat er gekozen is voor glazen potten, bekleed met echt carbon en een normale deksel.

Bij de eerste serie van 100 waren beide van carbon, zowel deksel als pot.

Zelf heb ik een pre-productie pot Graphite (waarvan er 2 gemaakt zijn, 1 is gesneuveld...) en deze is significant dikker dan de gewone pot Waxaddict.

115278

On-topic:

Als je een unieke wax zoekt, dan is dit je kans. Beading, sheeting en standtijd zijn erg goed.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: m@rio en RoyR

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Bij de eerste serie van 100 waren beide van carbon, zowel deksel als pot.
Komt bij mij de vraag bovendrijven: hoeveel series zijn er dan gemaakt tot nu toe?
Met andere woorden: hoeveel potten Graphite zijn er nu werkelijk in omloop?
Zoals ik het nu kan beoordelen dus 1 unieke pre-produktie die @nicknameless heeft, en 90 overgebleven potten van de 1e serie van 100 = 91 potten?

Niets ten nadele van de pot die @Mario aanbiedt: blijft inderdaad een sublieme (en dus een vrij unieke) wax!

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
6.794
193
42
Den Haag
@Kees-sw,

ik meen me te herinneren dat de eerste batch van 100 potten daarvan 28 kapot en/of "verdwenen" zijn.
Omdat er veel vraag was naar de Graphite, heeft Waxaddict dus een nieuwe batch gemaakt, de carbon pot met gewoon deksel.

Mijn pre-productie pot is ook niet genummerd dus deze valt buiten de 100 stuks. De wax die erin zit, is ook niet de definitieve wax geworden, deze is later nog aangepast.

• Leuk
Reactions: mainstreet

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Thanks mate! (zou Richard ook gezegd hebben)

Wanneer is die nieuwe batch gemaakt dan: recent? en alleen voor WA-clubmembers ofzo?
Op de site van WA geen woord over Graphite....

• Leuk
Reactions: nicknameless

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.318
175
Nog wat items toegevoegd.

• Leuk
Reactions: RoyR

robasto

Detailing trainee
3 jan 2015
8
45
Ligt ongetwijfeld aan mij/mijn mobiel. Heb eerder al diverse keren getracht te zien te krijgen wat je precies aanbied. Veel verder dan het logo wat op het forum staat kom -althans ik- nimmer. Misschien hebben meerderen daar last van en heb je daar je verklaring.

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.318
175
Nog meer items toegevoegd.