• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DIY air-freshener -

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hey iedereen,

Iedereen klaagt altijd dat de geurtjes (stripper scent, cocos etc) niet echt lang in de wagen blijven, dus ik ben op een goedkope oplossing gekomen, die raar maar waar werkt.

Kreeg vandaag een idee om de geurverfrisser (Vanilla) uit de Action mee te nemen( de neppert van Ambipur). Zeker de Vanilla omdat deze bijna geen geur heeft .
Bij deze verfrisser zijn het glazen flesjes (zodat de geur nergens intrekt), bij ambi weet ik het niet.

Even de vloeistof uit de flesjes halen en even laten weken in water. Ook het strootje onderdompelen en proper knijpen.

De flesjes vullen met de gewenste geur (in mijn geval stripper scent :p) en je auto ruikt naar de geur zolang het flesje gevuld blijft.

Morgen post ik wat foto's maar denk dat dit simpel klusje wel zal lukken bij diegene die dit willen...

Grtz

Stephan
 
Grappig, ik doe namelijk precies hetzelfde.
Alleen ik vul hem met Air Wick Scented Oil Plug Ins navul flesjes.
Ook overwogen om misschien gewoon ergens een airwick freshmatic te verstoppen :)
 
Een fresh Matic, is dat niet de zo een de paar seconden een geur afgeeft? In de auto zetten?
Dan vrees ik dat je na een dagje met maskers kan aanrijden :D .

Wel leuk dat mensen ook deze ideeën hebben...

Ohja juist jouw navullingen gegoogeld, valt dit niet om in de auto?

Grtz
 
Zou het ook werken voor bv. Spray and Wipe of QD+ qua geur in de wagen te verspreiden?
 
Je zegt het zelf al, vluchtig. Dus dan moet er al een alcohol-achtige stof inzitten die het doet verdampen?
Lijkt me anderzijds inderdaad leuk om eens te testen. I
 
Of misschien zo'n ambipur klikding wat je aan de ventilatie kan monteren kopen, die ranzige geur eruit pleuren en vullen met een eigen geur?
 
Vindt al die geurtjes ook nix, heb de noodzaak er nooit van ingezien.
Mijn auto stinkt nooit van binnen.....................kwestie van schoon houden. :-b
 
Ik heb ooit zo`n ventilatirooster ding gekocht ( merk geen idee) maar vond de geur niet lekker.
Dus ding leeg gegooid, en gevuld met een Air Wick Scented Oil Plug Ins navul flesje.
Het is dus gewoon de ventilatirooster geur verspreider, maar dan met het luchtje wat ik wil.

Wat betreft de fresh matic, die kun je op tijd zetten, eens per 36 min, weet niet hoe het met de nieuwe is, de odor detect.

Tja schoonhouden, ben een verstokte rookster, en bovendien een geurtjesfreak.
 
Tja, het is kiezen uit twee kwaden dan hè. Nare geurtjes in je auto zou je eigenlijk moeten voorkomen en niet bestrijden met allerlei andere geurtjes. Dus niet roken in de auto. ;) C.Pro SoPure is een hele goede om nare geurtjes tegen te gaan. Anders gewoon lekker blijven sprayen.

On-topic: goed initiatief! :cool:
 
Stephan;328347 zei:
De flesjes vullen met de gewenste geur (in mijn geval stripper scent :p) en je auto ruikt naar de geur zolang het flesje gevuld blijft.


De geur van een stripper in je auto ? Mag ik bedanken?
 
@ Camiel die bedoel ik :)
@ Jjonkie,, ik kan de geur niet omschrijven maar iedereen die deze geur ruikt moet een klein flesje hebben van mijn grote fles:-D.

Ik heb de foto's proberen te uploaden maar krijg ze enkel in reuzeformaat op de site. Op autodetailing.nl kan je de foto's zien.

Grtz

Stephan
 
Ik hang dr altijd een geurboompje in, die heb je in alle geuren ruiken super lang!

Heb de rare hobby om deze te sparen :-"