• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DJ Purple Haze over DJ Need for Speed?

SMFLK

Detailing chief
22 aug 2011
139
103
Noord-Brabant
Heeft dit zin?

De NfS zou reinigen, polishen en een carnauba wax aanbrengen.
De PH is een hoogwaardige carnauba wax voor de ultieme diepe glans (donkerblauwe auto)

Heeft het aanbbrengen van PH in deze setting nog zin omdat er all een carnauba wax onder zit?
En mocht dit wel nut hebben, is het dan raadzaam om tussen de 'wax' beurten 24 uur rust in te lassen zodat ze goed in kunnen trekken?

Als je toch een snelle beurt wilt geven op een auto die niet echt veel swirls heeft en er netjes uit wilt laten zien dan is NFS een goede optie.
Zoals met alle AIO producten heeft het van alles wat ( joh ) maar nooit genoeg om losse componenten te 'vervangen'. Wil je dus langer genieten van bescherming dat is een extra laag zeker niet verkeerd.
De volgende dag is meer dan genoeg, hoeft echt geen 24 uut te zijn. Stapelen kan eerder maar heeft niet mijn voorkeur ( wat dat betreft ga ik liever op safe )

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga een panel potje van 30 ml mee bestellen om te kijken of dit optisch veel effect heeft!