Goeiemiddag allemaal.
Ik ben Djurre, 31 jaar en kom uit de provincie Utrecht.
Ik heb een Chevrolet Avalanche uit 2003 sinds 2009.
Ik heb al aardig wat upgrades in deze auto zitten.
De laatste grote upgrade was het laten monteren van een Magnacharger waardoor de V8 nu over 400 pk en bijna 700 nm koppel beschikt.
Ondanks zijn hoge gewicht komt deze pickup erg lekker vooruit, een monster.
We gaan ieder jaar kamperen met deze auto, er komt dan een trucktent over de laadbak.
Oke nu wat pics:
Nu zit er aan de Avalanche behoorlijk wat kunststof.
Om dit kunststof allemaal mooi te houden gebruik ik enige tijd tot tevredenheid Refinish Restorer.
Met welk product kan ik nou het beste de kunststof beplating ontvetten?
Ik heb voor de afdekplaten op de laadbak wasbenzine gebruikt voor het ontvetten, wat op zich goed ging, maar dat laat soms een witte waas achter.
Welk product werkt fijner, spiritus of iets anders?
Wat gebruiken jullie?
Ik ga hier vast veel poetstips opdoen.
Ik ben dan wel geen poetser, maar wil dat wel worden aangezien de auto qua modificaties bijna klaar is.
Groeten,
Djurre
Ik ben Djurre, 31 jaar en kom uit de provincie Utrecht.
Ik heb een Chevrolet Avalanche uit 2003 sinds 2009.
Ik heb al aardig wat upgrades in deze auto zitten.
De laatste grote upgrade was het laten monteren van een Magnacharger waardoor de V8 nu over 400 pk en bijna 700 nm koppel beschikt.
Ondanks zijn hoge gewicht komt deze pickup erg lekker vooruit, een monster.
We gaan ieder jaar kamperen met deze auto, er komt dan een trucktent over de laadbak.
Oke nu wat pics:
Nu zit er aan de Avalanche behoorlijk wat kunststof.
Om dit kunststof allemaal mooi te houden gebruik ik enige tijd tot tevredenheid Refinish Restorer.
Met welk product kan ik nou het beste de kunststof beplating ontvetten?
Ik heb voor de afdekplaten op de laadbak wasbenzine gebruikt voor het ontvetten, wat op zich goed ging, maar dat laat soms een witte waas achter.
Welk product werkt fijner, spiritus of iets anders?
Wat gebruiken jullie?
Ik ga hier vast veel poetstips opdoen.
Ik ben dan wel geen poetser, maar wil dat wel worden aangezien de auto qua modificaties bijna klaar is.
Groeten,
Djurre