• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Djurre met een Amerikaan

Djurre1980

Detailing addict
22 aug 2011
17
60
Goeiemiddag allemaal.

Ik ben Djurre, 31 jaar en kom uit de provincie Utrecht.
Ik heb een Chevrolet Avalanche uit 2003 sinds 2009.
Ik heb al aardig wat upgrades in deze auto zitten.
De laatste grote upgrade was het laten monteren van een Magnacharger waardoor de V8 nu over 400 pk en bijna 700 nm koppel beschikt.
Ondanks zijn hoge gewicht komt deze pickup erg lekker vooruit, een monster.
We gaan ieder jaar kamperen met deze auto, er komt dan een trucktent over de laadbak.

Oke nu wat pics:

5927445788_281129721b_z.webp

5926885007_ceceef73aa_z.webp

5926884819_89dae908b1_z.webp

5927445122_8225d77f13_z.webp

6034849842_239f4f5f3b_z.webp

Nu zit er aan de Avalanche behoorlijk wat kunststof.
Om dit kunststof allemaal mooi te houden gebruik ik enige tijd tot tevredenheid Refinish Restorer.
Met welk product kan ik nou het beste de kunststof beplating ontvetten?
Ik heb voor de afdekplaten op de laadbak wasbenzine gebruikt voor het ontvetten, wat op zich goed ging, maar dat laat soms een witte waas achter.
Welk product werkt fijner, spiritus of iets anders?
Wat gebruiken jullie?

Ik ga hier vast veel poetstips opdoen.
Ik ben dan wel geen poetser, maar wil dat wel worden aangezien de auto qua modificaties bijna klaar is.

Groeten,

Djurre

Welkom... brute wagen! Een familielid van mij in Amerika heeft een Mustang Cobra met een Kenne Bell compressor (Blowzilla) en Borla uitlaatsysteem en diverse andere goodies.

Voor het ontvetten van de plastic delen: APC (All Purpose Cleaner) Zie de webshop: https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Bio-Degradable_All_Purpose_Cleaner_Degreaser_946ml_PB-APC32_100712

Welkom op het forum!!

Die wagen ziet er echt wel toppie uit hoor,ik weet eigenlijk niet goed hoe je deze nog mooier zou maken (met poetsen bedoel ik , hij ziet er iig geweldig uit8-()) )

Danny

Bedankt poetsvrienden.

Auto verkeerd inderdaad in erg mooie staat, en zeker voor zijn leeftijd, niemand geloofd dat hij al 8 jaar oud is.
Van dichtbij zijn er wel wat krasjes aanwezig in lak en kunstof, maar die zie je nauwelijks.
Ik kan weinig verbeteren aan het uiterlijk.
De lak mag wel een keer in de was gezet worden (heb ik i.i.g. nog nooit gedaan) en de kunststof cladding
wordt na verloop van tijd wat vlekkerig / verweerd.
Ik heb nu een product gevonden waar de boys in de States de cladding ook mee onderhouden, Refinish Restorer.
Ik heb het op de afdekplaten gebruikt, en ziet er erg goed uit.
De platen krijgen een mooie glans en de beschermlaag blijft zeer lang zitten en is bestand tegen wasbeurten.
Binnenkort ga ik de bumpers en zijcladding ermee behandelen.
Om de cladding te ontvetten ga ik nu geen wasbenzine meer gebruiken (zoals bij de afdekplaten) maar HG kunststofreiniger.
Ik zal wat foto's schieten als ik klaar ben.

Kijk eens naar de Dodo Juice Trim Sealeant.

Zit bij mij al meer dan een jaar op de trims/kunststoffen en tot op heden zien ze eruit als nieuw.