• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DMSlex stelt zich voor + piccies!

DMSLex

Detailing trainee
30 jun 2009
6
47
Goedenavond allemaal,

Werd tijd, op de hielen gezeten door een mede-forummer :-" :cool , om me eens voor te stellen. Ik ben Patrick, 33 jaartjes jong en rij een Lexus IS200 als daily drive. Af en toe mag ik een rondje rijden in de Yaris TSport van mijn vriendinnetje }:)w

Ben echt gek op onze auto'tjes en wil ze dan ook graag zo mooi mogelijk houden. Dus ben ik eens een beetje gaan rondneuzen op het Net voor een wat professionelere manier van 'auto wassen' ;-) En toen kwam ik hier terecht...al veel topics gelezen en de mooie plaatjes erbij bewonderd.

Moet bekennen dat ik zelf echt nog een Noob detailer ben...maarre, ga mijn best doen om een en ander een in de praktijk te gaan brengen. Krijg binnenkort van één van jullie een detail-les, ben benieuwd (zeker het resultaat, de Lex is er wel aan toe ;-))

Hier wat plaatjes van onze heilige koeien:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Patrick, mooie auto's. Het dash van de lex vind ik nog steeds erg gaaf, net een breitling.

Welkom Patrick! Leuke auto's? gat lex automatisch of in hij handbehoevend? Jaren geleden enkele kere gereden in een groene met beide interieur en uiteraard met automaat (helaas maar 4-traps). Kleur vond ik niet bij de auto passen, maar het geluid bij de kick down en de meters waren en zijn :cool

:-)^ Bedankt voor jullie reacties! De Lex is btw een handgeschakelde, en ik ben het met je eens DKBM; groen is het niet op een IS...

Enne HLE 99; dat dashboard is elke dag weer een plezier om achter te kruipen!

Ben inmiddels ook aan het 'modden' geslagen. Heb de grill al aangepast tov bovenstaande foto's, wil graag een setje nieuwe velgen, luchtfilter vervangen voor een K&N...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Patrick, welkom op het forum. Heb je idd even op de hielen gezeten, maar daar ben je (eindelijk) :) . We gaan je Lexus snel onder hande nemen. Ik dacht aan alle stappen uit het 5 stappen plan. Laten we er een hele dag voor uittrekken. Uiteraard plaatsen we een uitgebreide show off op dit forum.