• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

documentatie en tekeningen

timcarcleaner

Detailing trainee
21 mei 2016
20
35
28
beste detailers,

Ik heb bij het rondkijken op cc forum en andere detailing pagina's al enkele duidelijke tekeningen en schema's gezien die in mijn ogen duidelijk tonen hoe en wat.
Enkele heb ik dan ook meteen opgeslagen zoals schema voor mengverhouding en voor de monello pad's en polish,..
Het leek mij een goed idee deze tekeningen en schema's te delen met elkaar want een tekening is toch veel duidelijker, zeker voor de beginnende detailer.
Ook is het makkelijk als je de documentatie gewoon kunt afdrukken en bij je producten steken, zo heb je tijdens het detailen altijd je correcte info of controle bij.

Ik zag bij de review van de lakdiktemeter van Bside (weet niet meer wie het was) een vector tekenng van een porsche. lijkt me ook handig als je dit alles kunt bijhouden tijdens het polijsten.

dus heb je een tekening, schema of dergelijke kun je het hier posten.

hier alvast de info die ik heb bijgehouden:
 

Bijlagen

  • info  (1).jpg
    info (1).jpg
    35,9 KB · Weergaven: 869
  • info  (2).jpg
    info (2).jpg
    117,3 KB · Weergaven: 917
  • info  (3).jpg
    info (3).jpg
    49,2 KB · Weergaven: 1.105
  • info  (4).jpg
    info (4).jpg
    25,2 KB · Weergaven: 868
  • info  (5).jpg
    info (5).jpg
    26,6 KB · Weergaven: 850
  • info  (6).jpg
    info (6).jpg
    95,1 KB · Weergaven: 846
  • info  (7).jpg
    info (7).jpg
    11,7 KB · Weergaven: 828
  • info  (8).jpg
    info (8).jpg
    9,7 KB · Weergaven: 811