• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Fantastic Four Test Tube of Dodo Juice Straight Eight panel pot?

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Zoals de titel al aangeeft, om te testen wil ik 1 van deze 2 sets gaan kopen. Natuurlijk bevat de ene 2 keer zoveel potjes als de ander, maar de waxen zijn ook verschillend (en de prijzen ook).

Welke is volgens jullie beter om mee te starten om te testen met wax uit een potje?

Zelf heb ik een knal gele auto, maar er worden ook andere kleuren auto's gedaan.

Alvast dank.

Gr. Wouter

Hallo Wouter,

Ik heb zelf onlangs de Fantastic four aangekocht, omdat daar buiten de Blue Velvet en de Purple Haze, ook de Supernatural bij zit.
Ik had echter een donkere auto te doen, verder staat er nog een donkere op stapel en een Benz waarvoor ik de SN wil gebruiken.
Vandaar dat ik dus voor die set heb gekozen.

Heb zelf ook een gele wagen, waarvoor ik apart nog een paneltje Banana Armour heb besteld om te proberen.
Op de DoDo Juice site zelf zie je bij de productomschrijving van Banana Armour als "show me the ride" een gele wagen staan die ze ermee hebben gedaan.
Je kan echter ook een DDJ was gebruiken die voor iedere kleur goed is.