• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo in de zon gebruiken ?

Pol147

Detailing addict
31 mei 2010
38
52
Hallo ,

mag de Lime Prime Lite en Supernatural Micro Prime in de zon gebruikt worden ?
( ben verplicht om buiten te detailen )

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

zoals altijd aanpassen aan de omstandigheden: in dit geval ook geen hele auto in 1x doen maar deel voor deel en dan gaat gewoon goed

Kleinere stukjes doen. Nogmaals, pas je werkwijze gewoon aan dan is heel veel mogelijk hoor.
Lees ook de laatste tijd veelvuldig dat bv de SSR beter is dan Monello .... ja en nee: ja omdat iets beter tegen de volle zon kan en nee omdat als je kleiner stuk pakt het net zo goed gaat.

Micro prime zou ik NIET in de zon verwerken, ook met hele kleine delen per keer grote kans op vegen en patching. (kan ik je uit ervaring vertellen...)

Gewoon zorgen dat het deel wat je gaat doen niet direct in de volle zon staat.En dat het paneel niet heet is geworden van de zon.

En zoals mk-us al zegt , pas de grote aan.Doe het in kleinere delen.

ivo's zei:
Micro prime zou ik NIET in de zon verwerken, ook met hele kleine delen per keer grote kans op vegen en patching. (kan ik je uit ervaring vertellen...)

Eens met Ivo,

De LpL is een crime, de LP gaat een stuk beter.

Denk overigens niet dat je in meerdere topic's nagenoeg dezelfde vraag hoeft te stellen.
Je zet het zowel in het waxen topic als hier....

Heb inderdaad dezelfde vraag gesteld in het Waxen topic , dacht dat die vraag hier niet thuis hoorde.
Mijn excuses hiervoor.

toch twee verschillende dingen? Hier gaat het over de LPL en Micro Prime, andere topic over wax... ;)
Maargoed, dat gezegd... Ik blijf erbij dat vooral de Lime Prime Lite én de Micro Prime verre van ideaal werken in de zon.
Werd overigens ook bevestigd door PJ van Dodo Juice (wat betreft de micro prime)