• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Halloween Special Wax!

E

Etterual

Guest
Dodo Ready Eye 3.png


Halloween special!


Speciaal voor Halloween heeft Dodo Juice in samenwerking met Kevin Longman (HB Sauce) een limited edition wax gemaakt: BEADY EYE.

Er zijn maar 333 potjes van deze high performance wax gemaakt. Het is een carnauba wax in de vorm van een enge oogbal. Elk potje is met de hand gemaakt en dit koste zeker enkele uren per potje. Kevin heeft zelfs glow in the dark en UV ingrediënten gebruikt om sommige oogballen echt tot leven te laten komen! Elke griezelige detail is dus zichtbaar! De potjes hebben een inhoud van 100ml en zijn €49,99 per stuk.

Wil jij zo'n wax graag hebben? Laat dit dan in een comment hieronder weten en wellicht nemen wij deze wax op in ons assortiment, speciaal voor Halloween!

Dodo Ready Eye 2.png


Dodo Ready Eye 1.png




Dodo Ready Eye 4.png


Dodo Ready Eye 5.png


Dodo Ready Eye.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: GTI-EDITION230
Nee ze zijn nog niet op voorraad vandaar dat er staat 'niet op voorraad'. Zolang je de wax in je winkelmandje kunt doen is deze nog bestelbaar. Als je hem niet meer kunt toevoegen aan je winkelmandje is de wax uitverkocht. :)
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Die mag niet missen .... Als ik het correct hebt zitten er een aantal Tricks bij dus succes en de rest threats zoals het oog
 
ik heb hem inmiddels binnen. als ik het goed begrijp, is het oog van dezelfde wax als de rest maar allen een andere kleur?
 
Yep correct alles zou op een hybride wax gebaseerd zijn .... Een verschil is dat er 130 van de 333 onder uv licht het oog gaat opschijnen
 
Dat wordt binnenkort eens testen dan. Heb alleen geen UV lamp thuis zover ik weet :joy: