• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Mister Pink - interior detailing mitt

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.988
193
47
Den Haag
Om mee te beginnen: Wat een topdoek. Heerlijk zacht en neemt letterlijk alle stof op.
Zelfs een stukje glas wordt stevig vast gehouden in de vezels...8o

Ze hebben ooit bij de wagen van m'n pa het raam eruit geslagen. Bij het afnemen van het dashboard hoorde ik een schrapend geluid, bleek een stukje glas te zijn.
Gelukkig geen schade aan het dash...,^^

Het enige nadeel vindt ik de gestiktte naad ín de handschoen, je kan de doek niet echt lekker 'sturen' met je vingers.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kortom, het geld echt waard voor zo'n heerlijk doekje.
 
Had er eentje cadeau gekregen van CC bij de voorlaatste bestelling en was er zo blij mee dat ik er eentje bijbesteld had bij de laatste bestelling. Ik gebruik em voor het interieur maar ook voor het oppoetsen van de ruiten na inwrijven met glass cleaner.
 
En ik kan iedereen die ze besteld geen ongelijk geven. Zoals hierboven al geschreven zijn ze gewoon super om je interieur te doen.