• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dodo juice - red mist, alleen voor lak of?

audi80

Detailing rookie
13 jan 2014
52
0
hallo, sinds kort heb ik dodo juice red mist, is dit alleen toe te passen op lak of ook op kunststof/glas?

Met wat voor doel heb je em gekocht? Op kunststof zal het geen kwaad kunnen denk ik maar wat verwacht je van het product? In die zin dat er voor kunstof veel betere artikelen te koop zijn . Ikzelf zou het niet op glas gebruiken/ proberen. Ik bedoel er staat een productomschrijving bij welke niets over kunststof of glas vermeld...

ik was van plan om het tussen de wax beurten door te gebruiken,

aangezien ik het een redelijk vettig goedje vond leek het me wel goed om het op me kunststof strips van me deuren en het kunststof bij me bumpers te gebruiken om die wat op te boosten.

voor me ramen ga ik zeker op zoek naar een ander product. (heb het gelukkig niet geprobeerd met dj red mist)

Ik zou red mist gebruiken voor de finishing touch na het wassen van de auto. Wat de ruiten betreft gebruik ik Chemical Guys window streak om ze schoon te maken. Voor de kunststof delen van het interieur gebruik ik PB natural look. Voor de trims enz gebruik ik Auto finesse revive. Allen naar tevredenheid

bedankt voor de reactie's ben er een stuk wijzer van geworden!
heb jammer genoeg geen mensen in mijn omgeving die auto poetsen als hobby hebben maar dit forum helpt mij altijd super! bedankt :D

bedankt voor de reactie's, ben er een stuk wijzen van geworden!
helaas heb ik geen mensen in mijn omgeving die auto poetsen ook als hobby hebben, dit forum helpt mij altijd super! bedankt :D

Red Mist kan geen kwaad op kunststof of glas. Let wel: het product bevat oplosmiddelen dus pas op met je verse waxlaag.

bedankt ibiza, wist niet dat het de wax oploste.
dan ga ik het niet gelijk toepassen als de auto net in wax staat.