• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Dodo Juice Skull Candy Limited Edition Wax - 30ml - Holloween's very own hybrid wax/sealant... limited to 666 pots only.

Skull3.JPG

Dodo Juice heeft, speciaal voor Halloween, een gelimiteerde wax gemaakt en deze in een panel pot van 30ml gestopt. Wereldwijd worden er 666 exemplaren beschikbaar gesteld en wij krijgen binnenkort de eerste 33 binnen. Elk potje is uniek genummerd.

Skull4.JPG

Skull Candy is een hybride wax (net als de PRO versies van Dodo Juice) gebaseerd op Hard Candy. Het zal een erg duurzame wax zijn met een standtijd van 3 tot 5 maanden. Een UK detailer heeft de wax getest en vond dit een van de beste waxen ooit!

Ik denk dat het voor iedereen een must is om deze unieke panel pot in zijn of haar bezit te hebben en ik verwacht ook dat er een 'run' op zal zijn. Tot 31 oktober (Halloween) mogen wij niet meer inkopen dan de reeds ingekochte 33 stuks en tot die tijd geldt: Op=Op! Na 31 oktober mogen wij een herhaalorder plaatsen, net als alle andere dealers, maar wij verwachten niet dat er veel restvoorraad zal zijn. Immers met 666 totale exemplaren en 20 grote Dodo Dealers wereldwijd, zullen de waxen voor 31 oktober al grotendeels uitverkocht zijn! Maar ik beloof mijn wekker te zetten en als eerst op 1 november een nieuwe order in te schieten, wie weet.


Master Cranium wedstrijd!
Maar er is meer! Dodo Juice biedt voor de Skull Candy panel pot kopers een wedstrijd aan. Je kan hiermee de 'Skull Candy Master Cranium' winnen. En wat moet je hiervoor doen?

1) Bij ons een Skull Candy Panel Pot aanschaffen (let op, nogmaals, OP=OP)
2) Het gewicht raden van de hersenen van de Skull Candy Master Cranium (dus niet de hele schedel, alleen de hersenen (lees: de wax)
3) Schrijf dit op een papiertje en fotografeer deze samen met je panel pot, met je unieke nummer zichtbaar.
4) Stuur deze foto voor 30 november 2010 op naar : skullcandy@dodojuice.com

Skull1.JPG
Skull2.JPG

De koper die het dichtstbij het werkelijk gewicht zit, wint de Master Cranium. Alleen juist ingediende emails worden in behandeling genomen. (gewicht opgeschreven, en panel pot met limited edition nummer zichtbaar op de foto).


Skull Candy kopen?
De vraag zal zijn: hoe kan ik de Skull Candy bij Carclean.com aanschaffen? Via inschrijving op het forum? Nope. Hij komt plots online te staan en hij kan dan direct besteld worden en we houden deze bestelvolgorde aan. Je kan maximaal 1 panel pot bestellen. Dealers zijn uitgesloten van deelname. Betaling van je bestelling moet binnen 2 dagen bij ons binnen zijn (Belgische klanten binnen 3 dagen). De panel pots zelf verwachten we eind deze week of begin volgende week binnen en zullen dan direct uitgeleverd worden.

De eerste 33 bestellers (en betalers) krijgen gegarandeerd een pot thuisgestuurd. Vanaf de 34e pot ben je aan mijn inkoopkunsten overgeleverd. Ik zal dan mijn uiterste best voor je doen! Lukt het me niet om een exemplaar voor je te bemachtigen, dan krijg je je geld terug!

A pink wax/sealant hybrid may not be the obvious way to celebrate Halloween, but then again, Dodo Juice are anything but obvious. This morbidly magnificent wax offers high end performance, but be quick – only 666 of these 30ml ‘panel pots’ exist (panel pots are generally enough to wax a car a couple of times over). Early-bird purchasers will also have the chance to win the collectible Master Cranium skull jar, complete with Skull Candy ‘brain’... the most bizarre and brilliant pot of car wax created to date!

 
Ze zijn wel echt heel goeoeoeoeoed daar bij Dodo Juice! Maar is het een wax die in die schedel zit, of is het suikerspin :D ?
 
Hij wordt verkocht tegen een voor iedereen (nou ja, dat mag ik niet zeggen natuurlijk, maar laten we zeggen voor heel veel mensen) betaalbare aanschafprijs. Zeg maar een leuk Sintkadootje :-b (hint, hint aan de Sint!)

Ah, Tim was mij al voor zie ik :)_[]
 
@ Hans: Sint registreert zich natuurlijk altijd incognito via zijn Pieten. Die houden het hele jaar al in de gaten wie stout is en wie zoet. Dus ga bij jezelf na of je zo'n potje verdiend hebt :heart_eyes: ....en laat het even zijdelings als verhaaltje vallen bij vrouw/vriendin/ vriend/kat/hond, en wie weet geeft die het wel aan Sint door!
 
Tim zei:
Mea culpa, had een fout gemaakt met de prijs. Juiste prijs staat nu bovenaan. :sob:


Keek weer in de portomonnee en vind dit nog steeds een buitenkansje

(checkt weer de carcleansite :grinning: )