• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Soft Four...

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Vandaag hier binnengekomen.... :cool:

Dodo Juice Soft Four panel pot kit

Lees verder...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Rainforest Rub

De originele Dodo Juice Car Wax. Rainforest Rub geeft de glans, diepte en duurzaamheid van veel duurdere carnauba waxes, zonder het absurde prijskaartje. Zacht genoeg om met de hand aan te brengen. Bevat eerste klas witte carnauba, candelilla wax en bijenwas. Ruikt naar verse watermeloen.

(Echt een héérlijke geur, ik kan er maar niet vanaf blijven...) ,^^

[color=6699CC]Light Fantastic[/color]

Light Fantastic bevat een unieke mix van eerste klas Braziliaanse carnauba wax , witte bijenwas en rijke kokosolie. Hij bevat geen toegevoegde kleurstoffen, en is ideaal om aan te brengen met de blote hand of een foam applicator.

Lees verder...


(Ook deze ruikt heerlijk, naar kokos en vanille... Pete's ruikt lekker, maar deze geur is nog verfijnder) :ja

Orange Crush

Orange Crush bevat een unieke mix van rijke sinaasappelolie, eerste klas Braziliaanse carnauba wax en gele bijenwas. Sinaasappelolie past perfect bij auto wax, vanwege de natuurlijke zuiverende eigenschappen. Daarbij is het één van de heerlijkst geurende oliën de de aarde rijk is.

Lees Verder...


(En jawel... Alweer een olifactorisch festijn! Echte essentiële sinaasappelolie, ruikt 10 x beter dan de beste vers geperste sinaasappels...) :heart_eyes:


Purple Haze

Zacht als zijde, met een voluptueuze textuur geeft Purple Haze uitstekende resultaten op donkere lakkleuren dankzij de toevoeging van zwarte montan wax. Bevat eerste klas carnauba wax, zwarte montan wax en donkere bijenwas. Ruikt naar lavendel.

(Deze geur lijkt iets subtieler dan de anderen, vermoedelijk om te voorkomen dat je zó ontspant dat je alleen maar aan het potje ruikt i.p.v. ermee te gaan poetsen). :d

De beschrijvingen van en gebruikerservaringen met Dodo Juice zijn zeer veelbelovend, dit moet echt wereldspul zijn. Alleen de geuren al zijn reden genoeg om ze te willen hebben, ik ben heel benieuwd hoe het is om ermee te werken, én natuurlijk naar het resultaat.... :cool:
 
Dibbuz en ik hebben inmiddels ook deze kit, 1 :cool: met hard waxes en 1 met soft waxes. Ben errug benieuwd naar de resultaten er van. :)^ Hopelijk kunnen we ze snel uitproberen!
Eerste indruk van mijn kant: ze ruiken lekker, niet overdreven sterk. Kleurtjes zijn ook erg cool te noemen. Leuk concept.
 
Eindelijk een Firma die kleine potjes heeft kan je lekker experimenteren vanmiddag het pakje met de 8 soorten wax gehaald en dan natuurlijk ook maar het potje supernatural.

Deze ‘testkit’ is geïntroduceerd door Dodo Juice om liefhebbers en enthousiasten in de gelegenheid te stellen alle soorten wax in deze reeks te proberen zonder de grote verpakking te kopen.

Elk potje is voldoende om ongeveer 3 lagen wax aan te brengen op een middelgrote auto.

De kit bestaat uit een kunststof houder met 30ml testpotjes van alle hard en soft waxes uit de reeks:

• Rainforest Rub - Generic Soft Wax
• Light Fantastic - Light Soft Wax
• Purple Haze - Dark Soft Wax
• Orange Crush - Warm Soft Wax

• Hard Candy - Generic Hard Wax
• Diamond White - Light Hard Wax
• Blue Velvet - Dark Hard Wax
• Banana Armour - Warm Hard Wax

Oh ja kreeg nog een tip van Tim de harde toppen met de zachte en je weet niet wat je ziet.
 
Ik ben echt superbenieuwd naar jullie bevindingen! :cool:

Mijn complimenten voor je topic Sven, leuk gedaan. Tevens de complimenten voor de foto's, leuke compositie! :ja
 
hard wax is duurzamer als soft wax?

en hoe houdt de hard wax zich tov de soft wax tov glans/reflectie

of te wel, waarop de keuze baseren tussen een soft of hard wax? en waar heeft men de voorkeur liggen? werkt de 1 beter als de ander?
 
Ik ben heel benieuwd naar de resultaten en vooral ook de verschillen met de Poorboys producten, want uit diverse anders posts heb ik begrepen dat je nu vooral die spullen gebruikt.
 
Intussen zouden er al resultaten moeten zijn, lijkt me. Ik ben ook heel benieuwd. Heb tot nu toe alleen maar ervaring met Meguiars producten.
Wie doet z'n verhaal?
 
Niet blindstaren op 1 merk..

Ik heb verschillende Dodo producten en ben meer als tevreden van elk product..
Goede duurzaamheid ,Easy-On & Easy-Off ,Lekker ruikend ,...
Kost mss wat meer maar je krijgt ook wat terug.

Beste producten ,Born to be mild & Supernatural..:)^
 
Hardwax moet je ding zijn, ik vind het lastig aan te brengen. Daar tegenover staat dat de softwax voor mij echt geweldig is! Daarom is zo'n testtube met hard & soft wax zo handig, kan je gelijk uitvissen wat voor jou het prettigst is.
Denk niet dat je veel verschil ziet tussen hard en soft. Duurzaamheid zou wel kunnen. 1 Ding is zeker: hard wax is een stuk economischer in gebruik!
 
Ik kreeg bij een andere niet nader te noemen firma een keer de Banana Armour hard wax als panel pot erbij, ge-wel-dig op de lak van m'n ma's Polo. Echt de moeite waard zo'n kit.