• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doe Het Zelf uitdeuken

kcc

Detailing rookie
27 jan 2012
138
0
Hallo Leden

Mijn Punto Heeft 2 kleine parkeer deukjes
Bij de Autoschade hersteller kost me rond 200 euro
Nu ben ik naar goedkopere Doe Het Zelf manier gaan zoeken

Kwam ik via youtube hier op
Link
Is dit veilig voor lak ??

Zo ja Volgende vragen
Wat moet je hebben ? (mijn Engels is slecht )
Hoe warm moet de deuk worden
 
Misschien 'uitdeuken-zonder-spuiten' een goed alternatief? Kijk ook bij de summer detail day voor volgende week.

Mijn auto heeft ook deukjes van portieren die erin gegooid zijn, maar ik ben bang dat het na een paar maanden weer hetzelfde liedje is, dus laat het zo.
 
+1 SDD :)^

Het is "maar"een haardroger, maar teveel is einde oefening
Anderzijds gaat het vooral om het afkoelen dat krimp veroorzaakt
Dus op een hete zomerdag kan je eens alleen stap 2 proberen ...
Busjes vind je in elektronica-onderdelenwinkel
 
Cordoba;334565 zei:
Misschien 'uitdeuken-zonder-spuiten' een goed alternatief? Kijk ook bij de summer detail day voor volgende week.

Mijn auto heeft ook deukjes van portieren die erin gegooid zijn, maar ik ben bang dat het na een paar maanden weer hetzelfde liedje is, dus laat het zo.


200 euro kost het uitdeuken zonder spuiten

summer detail day wordt het helaas niet voor mij dit jaar
 
belachelijke prijzen lijkt me als het daadwerkelijk parkeerdeukjes zijn, dus MAX 2cm in doorsnee....

Ik heb de laatste keer 45 euro betaald voor 4 deukjes :-"

En helaas er weer twee terug gekregen :eek:
 
arjanD300;334572 zei:
belachelijke prijzen lijkt me als het daadwerkelijk parkeerdeukjes zijn, dus MAX 2cm in doorsnee....

Ik heb de laatste keer 45 euro betaald voor 4 deukjes :-"

En helaas er weer twee terug gekregen :eek:

kijk dat zijn prijzen :D
was dat hier in hoge noorden ook maar zo ;(
 
Het was een jonge gast van www.auto-care.nl dacht dat hij Jeroen hete en kwam uit Emmeloord...
 
Mijn vriendin wist een adresje in Hoogezand. Zei heeft daar 6 deukjes laten verwijderen voor 20 euro per stuk.

Zal dr ff naar de naam vragen vanavond :)
 
Volgens mij wel, is in ieder geval koud genoeg.. (Vandaar het ijs dat je ziet ontstaan)
 
Armand;334640 zei:
Mijn vriendin wist een adresje in Hoogezand. Zei heeft daar 6 deukjes laten verwijderen voor 20 euro per stuk.

Zal dr ff naar de naam vragen vanavond :)

dat zou mooi zijn :party:
 
Met uitdeuken ben ik snel klaar met denken: lekker van af blijven .... is kunstje wat je met véél ervaring moet leren of vanaf moet blijven.
Allemaal leuk en aardig dat dhz, maar ik ga risico niet nemen dat m'n lak kaboem zegt, scheurt en ik zeker weten naar de hersteller kan gaan.
Resume: zoek de goedkoopste op die het er uit kan halen en blijf er svp vanaf ( tenzij je 'oud hok van 100 euro rijd bij wijze van )
 
kcc;334564 zei:
Kwam ik via youtube hier op
Link
Is dit veilig voor lak ??

Er staan talloze filmpjes op Youtube waar deze DHZ tip in voor komt. Ik heb het vorig jaar eens geprobeerd maar het deukje in mijn deur kwam er niet uit.. Het viel me op dat het vooral Amerikaanse wagens zijn waarbij men dit doet ( althans op Youtube) Zou dat plaatwerk minder dik zijn o.i.d. ?