• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doeken markeren/merken

Lode

Detailing addict
Tester of Bling
21 jan 2011
238
62
Hallo allemaal!

Graag had ik geweten hoe jullie doeken markeren of merken. Ik heb ondertussen al een redelijke voorraad doeken, met variërende ouderdom/toepassingen. Maar ik heb moeite om iets weg te gooien

Graag zou ik wat oudere doeken herkenbaar maken om deze voor minder kritische toepassingen te gebruiken. Maar hoe? Rand kleuren? Stukje afknippen of perforeren?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Lode
 
Wanneer ik een auto van een glascoating heb voorzien was ik de doeken en knip ik er een punt vanaf en gaan ze in een aparte kist. Ik gebruik die doeken toch nog redelijk veel nadien maar hou ze apart van mijn goede doeken.
Ik heb ook een aparte kist voor doek n bestemd voor mijn interieur.
De doeken waarmee ik bv de lak mee afneem hou ik ook apart.

Perforeren nooit over nagedacht maar zo gek is dat ook niet eens al blijft het opletten wanneer je een doek gebruikt ,een hoek eraf is vrij duidelijk.
 
Ik heb wel eens een zwarte watervaste stift gebruikt om een doek te markeren. Dat blijft wel heel wat wasbeurten zichtbaar.
Durf alleen niet te garanderen of dat misschien afgeeft op bijv. lichte bekleding.