• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Domme vraag: Hoe krijg ik de matten los in een Audi A3 SB

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
46
Ik heb vandaag een interieurdetail opstaan, maar krijg de matten niet los. Ik ga ook geen kracht zetten want ik wil ze niet afbreken. Ze zitten vast met vlakke rondjes, met daarin weer een klein rondje.

Ik hoop dat iemand hiermee al ervaring heeft? Volgens mij zijn het orginele Audimatten.
 
volgens mij is dat gewoon een kliksysteem de matten goed pakken waar ze vast zitten en dan kan je ze zo los trekken dacht ik maar 100% zeker ben ik ook niet

EDIT: even op google gekeken en de matten kan je zoals ik hierboven schreef gewoon lostrekken
 
Hoi,

Jouw matjes los krijgen geen probleem hoor ik heb zelf met een A3 8p gereden en is zelfde systeem.

Zoals je verteld zie je aan de matten 2 zwarte ringen (links en rechts) inhet midden van die ringen zie je een klein knopje dus wat doe je nu:

je trekt aan de rechtse hoek van je mat (dus dicht bij zo'n zwarte ronde trek naar boven) ps niet bang zijn is gelijk een knopje het is dus gewoon die ring die spant op da klein knopje meer niet is het los dan de linkse hoek ps opsteken is gewoon de ringen op het zwarte knopje duwen.

Voila meer is het niet hopelijk begrijp je wat ik bedoel ;)
 
Super... Het is gelukt. Beter een domme vraag op het forum dan een auto beschadigen, toch. ;)

Bedankt heren!!