• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Domme vraag....over emmers

Maaike

Detailing guru
17 sep 2010
1.102
120
37
Ben hier alles aan het klaarleggen voor hopelijk a.s. vrijdag wanneer ik de auto wil gaan wassen, drogen en winterklaar maken.
Heb best veel besteld, alles wat ik nodig heb, is mijn bezit.

Alleen wat ik niet heb.....
Emmers....hoe dom!!!:schaam :schaam :schaam

Zoveel €€€ uitgeven en dan niet eens denken aan emmers....belachelijk zeg.

Ben zojuist snel bij een aantal bouwmarkten geweest, te noemen: Karwei & Gamma.
Nergens emmers en sprayers.

Dan maar naar de Boerenbond...ook geen emmers....
En ja...ik heb medewerkers aangeschoten.

Mijn vraag:
Goede, stevige, maar simpele huishoudemmers...waar maak ik de meeste kans die voor een leuke prijs te vinden?
Morgen ga ik toch even de stad in om de Action leeg te roven op het gebied van microvezeldoekjes, dus dan kan ik gelijk voor emmers kijken!:lol

Bij de doe hetzelf zaken geen emmers?:no
Probeer eens een Hema of een andere zaak met huishoudelijke spullen.

Ik meen het serieus hoor.
Was er speciaal voor op pad gegaan.
Met mijn mandje door die bouwmarkten en maar rondkijken.
Kon niks vinden, een kerel aangeschoten die me al aankijkt en waarschijnlijk denkt: "Wat doet deze muts hier?"

Geen emmers....helaas.

Dacht zelf idd al aan Hema, Blokker, Action etc.

Tja, je moet het natuurlijk zelf weten hoor...maar zou je niet gelijk voor een Grit Guard Emmer gaan?
Daar kan de Grit Guard namelijk in.

Ik moet die grit guard emmers ook nog ooit kopen. Maar goed, bij blokker heb ik wel eens emmers gekocht voor onze boot. Bij de hema zullen ze ongetwijfeld ook emmers hebben.

Ze staan links naast de Zagerij tussen de bouw en beton emmers of speciekuipen in!

Of in pad 21, aan het eind links tussen de huishoud artikelen op de onderste plank! :roll

Sprayers op de andere kant in de winkel, pad 42, ook bijna aan het eind aan de linkerzijde op de 3de plank van onder af geteld.

(Bij de Karwei in Sneek dan...)

8d

AH / C1000 / Deen whatever, deze hebben echt wel emmers van 12 liter staan waarmee je aan de slag kan gaan hoor

Bij de patatzaak om de hoek kan je eventueel gratis sausemmers ophalen. Zit ook nog eens een wannabe gammaseal bij:-b Even schoonmaken en klaar.

Bij de dhz-zaken zijn altijd emmers te vinden, al zijn het van die zwarte emmer om bijvoorbeeld cement / voegsel te maken. Ik heb destijds 2 emmers met seal bij de Hornbach gehaald. Het zijn latex emmers, die ook los/leeg verkocht worden. En ik gebruik 2 Curver emmers voor de wielen. Sinds kort heb ik ook een grit guard +emmer voor het vuile water.

bij CC hebben ze hele mooie GG emmers.

ik dacht altijd: welke idioot koopt nou voor zoveel geld 2 doodsimpelle emmers..

maar ik ben overtuigd dat het wassen met 2 emmers en gritgaurd de kans op swirls aanzienlijk verminderd

Ja, ik heb ook deze GG emmers met Gritt Gaurd er bij. Lijkt een boel geld voor een simpele emmer maar ben er uiterst goed over te spreken :-)^ Superfijne emmers en als je ze één keer gebruikt hebt ben je de prijs al snel vergeten.

Groeten,
Erik

Mooie topic! Mijn vrouw werkt in een bejaardenhuis, daar vraagt ze aan het keukenpersoneel om de mayo emmers opzij te houden.
Die zijn mooi wit én hebben een deksel, wat ook fijn is als je op vakantie gaat bv, kan je der nog een hoop spullen in kwijt.
Ik gebruik er momenteel 3 , 2 emmer systeem en eentje voor de velgen én wielkasten.
Heb je in de buurt niemand die in een grootkeuken werkt ?
Groetjes Mini.

Bij ons in het bedrijfsrestaurant hebben ze emmers waar de diamant vloeibare frituutvet in zit. Ze zijn 10 liter en er zitten deksels op. ik vraag dan of ze er twee willen bewaren en voor het eind van de week krijg ik ze gratis en voor niets (en ze gooien ze eerst nog door de vaatwasser heen ook dus ik hoef ze niet eens te wassen.

Ik gebruik ze ook om pizzameel dat ik per 25 Kg tegelijk koop in op te slaan. Want ik ben gek op pizza's bakken maar dat terzijde.........

Maar ik weet dat het vloeken in de kerk is maar ik was maar met één emmer,....sorry gemakzucht. Ik zal de volgende keer een tweede emmer ernaast zetten. Het valt me vaak op dat het water niet eens zo vuil wordt. Maar ik was de auto dan ook zeker één tot tweemaal per maand. En ik woon niet in een landelijk gebied waar ik op boeren B-weggetjes kom want ik zit puur in de randstad. En we rijden ook geen honderden km per week. Dus ik denk dat hij gewoon niet zo vuil wordt.

Maar ik zal mijn wasleven verbeteren in de strijd tegen "the everlasting evil Swirlll"

GdV

@GdV42: gaat niet om de hoeveelheid vervuiling / wasbeurten maar dat je de 2 emmers gebruikt om tijdens het wassen de mitt extra te schonen en dus de shampoo-emmer netjes blijft

mk-us zei:
@GdV42: gaat niet om de hoeveelheid vervuiling / wasbeurten maar dat je de 2 emmers gebruikt om tijdens het wassen de mitt extra te schonen en dus de shampoo-emmer netjes blijft

begrijp ik het goed dat je dus in de eerste emmer geen shampoo hoeft te doen? je spoelt daar dus alleen het grove vuil me van je mitt en daarna ga je over naar de emmer waar wel shampoo in zit...

GdV

ja mk-us bedoelt dat.In de 1ne emmer doe je je shampoo de andere doe je schoon water,ik doe een laagje dus ververs tussen door,om het helemaal compleet te maken doe je je shampoo in kalkvrij water en je spoel emmer oook:-)^ :-"

3 Emmer, 15 Microvezeldoen & 2 extra washmitts extra ben ik blij terug van de action gekomen.
Tevens nog een sprayflesje op de kop kunnen tikken.

Morgen kan ik lekker aan de slag.
Vanaaf even wat filmpjes kijken voor werken met de DAP (na voetbaltraining) en welke stappen ik precies kan nemen en welk middel op welke pad....

Helaas laat de collinite wat langer op zich wachten net als de PB trimrestorer, die zal morgen eind middag binnenkomen...dan kan de sealant lekker lang curen (of hoe je dat ook noemt)