• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Donkervoort krasjes stappenplan

Ericc

Detailing rookie
14 apr 2017
8
15
Ik ga aan de slag met wat krasjes op de auto. Mijn nagels blijven er niet in staan overigens.
Ik dacht aan:
Wassen
Kleien
Scratch x mcguiars 2.0
Ultimatum liquidatie wax mcguiars
Eventueel dan nog paint protect mcguiars?

Tips iemand?
20170415_113219.jpg
 
Dat wordt een aardig werkje ben ik bang
Het is wel te doen maar het wordt wel spierballen werko_O
Ik heb ook een tijdje met Meg gewerkt maar uit mijn persoonlijke ervaring
Denk ik dat je met Scratch niet echt ver komt je zou toch één of ander polijst middel
Moeten proberen denk,maar misschien kunnen andere forumleden je hierbij helpen.
Grtzzzzz Rémon
 
Allereerst welkom hier Eric.

Ik denk dat je allereerst het wassen volgens de regels der kunst moet gaan doen, doe je dat niet dan is de kans groot dat de auto straks netjes is, en na een aantal wasbeurten weer onder de krasjes zit (al zijn er bij een Donkervoort nog tal van andere oorzaken, zoals mensen die hun tas langs/over de auto slepen).

Hier een linkje vol met leesvoer.

Als het schoonmaken/schoonhouden van de lak onder controle is, heeft het naar mijn idee pas zin om te gaan polijsten. De Meguiar's scratch producten zou ik laten liggen: die kosten veel geld voor een beperkt resultaat.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Hoezo is meguairs niet goed genoeg ?

Newbie vraag

Dit is mijn persoonlijke mening, maar ik weet dat menig forumlid hem met mij deelt. Meguiars is nogal van de mooie flesjes en voor 1 stap meerdere producten hebben. (Veelal All-in-One producten) Ook is er voor hetzelfde bedrag vaak iets beters te krijgen.

Bij de Professional Line valt dit naar verluid mee, maar ik gebruik al vele producten die beter en goedkoper zijn, dus ik ontzie Meguiars. :p


Greeetz
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba