• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doofus stelt zich voor!

Doofus

Detailing rookie
20 mei 2008
8
0
Dan stel ik mezelf ook maar even voor.

Ik ben dus Kenneth de Pruijssenaere de la Woestijne. Jaja hele lange achternaam :rules
Ik ben hier terecht gekomen via een vriend van me. Lappy die hier ook sinds kort zit.
Ben vandaag nog mee geweest met hem naar Tim waar we uiteraard meer dan goed geholpen zijn!
Dit was mijn eerste ervaring met carclean en dit zal zeker nog lang niet de laatste zijn.

6sf34k.jpg


Mijn hobbys zijn natuurlijk auto's en detailing, mochten Lappy en ik hier interesseante dingen mee doen dan delen we ze graag met jullie op het forum.
Dus ik zou zeggen, kom maar met een zomer vol detailing werk.
 
Nou welkom dan! Mooie Z4 Coupé, hoe heet deze kleur eigenlijk? Ik zou het omschrijven als staalgrijs, maar er lijkt ook wat blauw in te zitten... En wat voor blok hangt erin? 3.0? Erg mooi ding hoor, ik vind 'm persoonlijk geslaagder dan de open versie.

Groeten

Frank
 
Ja sorry je antwoord was zo snel. Ik had de verkeerde foto aangeklikt.

Zal hem direct nog even posten. Weten ze tenminste waar je het over hebt :)

2h3q811.jpg


Het is een Z4 M Coupe ''silbergrau''

3.2 liter 6 in lijn

Bedankt voor de complimenten Ik vind hem inderdaad ook mooier dan de open versie. Zo als de coupe is, is hij ook echt AF.
 
Toenvallig wel :)

bedoel je: R.E. de Pruijssenaere de la Woestijne?

Mijn vader is daar plaatsvervangend directeur van defensie en Brigade generaal. Alleen sinds kort verhuist naar belgie voor een nieuwe functie bij de NAVO top.

Edit:: Ik zie dat je in de IT werkt. Dan kan het ook zijn mijn moeder zijn.... Zij werkt ook bij defensie..
 
Dan ken ik hem! :D Van DOPS op het Plein in Den Haag. Heb daar tot 2007 het systeem en netwerkbeheer gedaan :-"
 
Kan wel vragen of hij je kent als ik je normale naam heb (altijd grappig om te ontdekken dat de wereld klein is)? Ga morgen naar hem toe in belgie...

Of heb je niet zo direct met hem gewerkt?
 
Hij zal mij toch niet kennen, we deden ons werk in de achtergrond :roll En als er iets was dan stuurde hij zijn secretaresse rofl
 
Het snelle antwoord was toeval, maar bedankt voor de repost, sportauto's doen me meer dan SUV's of 4x4's (een Discovery, die bovenste foto?), maar het is dus een 3.2... Lekkâh... ;)
 
VETTE BAK MAN!

Jaja het bekende 3.2 blok van BMW Motorsport. Een opgeboorde versie van de 3.0 met 343pk. Helaas mag deze vanaf volgend jaar niet meer geleverd worden in NL vanwege de milieuwetgeving.

Maar het mooiste komt nog: de nieuwe Z4 krijgt 3.0biturbo benzine en diesel motoren. Én de 4-liter V8 uit de M3!

P.S.: nu ken ik dus 3 velgen van de Z4 die mooi zijn :)

Die van mij, die van jou en deze [MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] [MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]