• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Download] Redactioneel stuk in Auto & Tuning Magazine: Zuinig aan met wax

Havanna

Detailing rookie
11 jun 2008
761
0
27 mei, het handmatig polishen en een mooi waxlaagje aanbrengen.


Bron: Auto & Tuning, nummer 6 - pagina's 30 & 31, juni 2011

zuinigaanmetwax.jpg





Lezen op normaal formaat? Het PDF-bestand is te downloaden met onderstaande link:

Zuinig aan met wax

(Of klik met rechts, Doel opslaan als...)



Lees ze! Greetz,

P@rick
 
Erg leuk om te lezen Havanna!

eigenlijk keek ik nooit in dit deel van het forum:schaam , maar dit artikel is plezierig te lezen!

heb je nog vervolg nummers?
 
als ik dit lees , komt dit me wel allemaal erg bekend voor , het is volgens mij niet zomaar door iemand "getypt" :cool:

ofwel is de scrijver ook een detailer of zit er 1tje naast als het artikel gemaakt wordt :rules

...of ze halen alles van cc :D
 
Weet wel zeker.
Zoek middels zijn naam maar eens naar wat topics: staat heel wat mooies geschreven, beschreven en aan fotomateriaal !
 
Mooi stuk geworden, zeer leerzaam voor mensen die willen gaan beginnen met detailen, maar ook voor de doorgewinterde detailers staan er leuke dingen in :cool:
 
Jammer dat Tamer al ruim zes maanden niet meer hier geweest is of in ieder geval van zich heeft laten horen.

Tamer, wanneer je dit leest. Hoe gaat het met je?